  • 1. Data: 2009-02-20 13:30:51
    Temat: wybór telefonu #2: po wstępnym rozeznaniu w necie
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Jak juz pisałem poszukuję telefonu DECT który umożliwia:
    1. przypisanie dzwonka do pozycji w ks. telefonicznej lub chociaz do grupy
    wpisów
    2. Ma w miarę pojemna książkę tel (>=200)
    3. Tryb głóśnomówiący
    4. Możliwośc podłączenia słuchawek, moga być "na drucie", ale pożądny byłby
    tryb bluetoth.

    Po wstępnym rozpoznaniu dostępnych telefonów myślę o zakupie

    Siemens S680 /685
    http://www.techplanet.pl/index.php?
    gk=0&&k=186&&id=31003&&v=zo&&ord=nazwa&&f=more

    lub

    Panasonic KX-TG8301 biały
    Http://www.techplanet.pl/index.php?
    gk=0&k=186&id=31361&v=zo&ord=nazwa&f=more&filtr=szuk
    aj

    Zakres funkcji siemensa wydaje się większy,kusi synchronizacja książki z
    komputerem, bluetoth.

    Nie wiem tylko, czy telefon ma na pewno przypisywanie dzownków do kontaktów.
    Na stronie siemensa wyczytałem, że mozna numer potraktowac jako VIP i wtedy go
    wyróżić, ale czy można mieć kilka numerów z róznymi dzwonkami, czy tylko jednym
    dla grupy VIP to nie wiem...)

    S680/685 mi się podba, ale słysząłem, że siemens odpuścił z jakością, że dział
    telekomunikacyjny jest sprzedany na daleki wschód i że lepiej kupowac
    Panasoniki. Państwo macie oba telefony w ofercie, więc możecie mi doradzić.

    W sklepie "macałem" panasonica KXtg8070 (tylko taki mieli), siemensa nie
    uświadczy....
    W telefonie liczy się tez jakość wykonania samej słuchwaki i klawiatury. Gdyby
    "ogółna jakość" panansonica była większa to wybrałbym panasonica. Zna ktoś z
    grupowiczów telefony, o których piszę wyżej ?

  • 2. Data: 2009-02-20 21:57:08
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > 3. Tryb głóśnomówiący
    > 4. Możliwośc podłączenia słuchawek, moga być "na drucie", ale pożądny byłby

    http://www.telekom.com.pl/panasonic/opisy_tel/panaso
    nic-tcd705.htm
    takie coś miałem, teraz mają teściowie. Nie potrafie Ci napisać jak on
    przyporządkowuje melodyjki do dzwonków( czy wogóle) ale na bank był taki
    trick, ze jak babcia dzwoniła to ekran był pomarańczowy, jak reszta to
    zielony.
    telefon ma gniazdo na słuchawki chyba jack2.5 mm - pasował zestaw
    handfree ze starej motoroli. działał z nim rewelacyjnie. Telefon ma
    bardzo ale to bardzo dobry tryb głośnomówiacy. filtracja jakaś,
    wycinanie, niewiem, ale to było jedyne głośnomówiace urzadzenei z
    którego mozna było wygodnie korzystać. Podświetlana cała klawiatura,
    Dzwoni bardzo głośno, można go postawić na stole, wyświetlacz ma "dot
    matrix, znaczy napisy w ksiażce czytelne, przekazywanie rozmów pomiedzy
    słuchawkami, inne dzwonki słuchawek...
    w domu miałem panasonika i w pracy też. często słuchawka z domu jechała
    zemną do pracy(14km), i tam na parkingu "znienacka"(bez zadnej
    ingerencji) pojawiał sie zasieg...

    Najważniejsze chyba zasilanie 2 paluszki. wymieniasz, masz naładowany!
    niestety w takim przypadku nie pokazuje ile jeszcze pozostało energii.

    Po co sie produkuje? Być moze ów model spełni twoje minimlane
    oczekiwania, a jest on naprawde z dobrych panasoników. PRzez duze D. Ten
    telefon przeżył codzienny kontakt z moim dzieckiem0-4lata, czego nie
    mozna pwiedziec o 2 siemnsach i setce innych niezywych domowych
    urządzeń. Na allegro poszedł ostatnio za 60zł..... JEśli, powtarzam
    jeśli spełnia Twoje wymogi - polecam

  • 3. Data: 2009-02-20 22:20:43
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 20 Lut, 14:30, "Marek" pisze...
> [...]
    > telekomunikacyjny jest sprzedany na daleki wschód i że lepiej kupowac

    Testowałem S680 przez tydzień czasu. Zachowywał się bardzo dobrze.
    Jest możliwość przypisania indywidualnych dzwonków do numeru
    i zdjęć ale tylko z grupy VIP (25). Takiej opcji nie ma cała książka
    telefoniczna ale tyle dzwonków to chyba i tak byłaby przesada.
    W odróżnieniu od grupy nie panikowałbym z jakością Siemensa.
    Wcale nie jest tak tragicznie a już na pewno nie gorzej jak
    w Panasoniku. Siemens ma ciekawe bajery, które za moment
    i tak staną się standardem ale nie wszyscy to potrafią docenić :)
    Polecam

    Ircys

  • 4. Data: 2009-02-22 22:55:19
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > w Panasoniku. Siemens ma ciekawe bajery, które za moment
    > i tak staną się standardem ale nie wszyscy to potrafią docenić :)

    Jakie wrażenie robi klawiatura i obudowa ? Jak już pisałem miałem A140 i po
    iluś-tam latach używania telefon jest fizycznie praktycznie niezniszczony...
    Klawisze sprawne, nic nie wytarte.
    PS. A pansonic ?

  • 5. Data: 2009-02-24 15:33:58
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 22 Lut, 23:55, m...@p...onet.pl pisze...

    > Jakie wrażenie robi klawiatura i obudowa ? Jak już pisałem miałem A140 i po
    > iluś-tam latach używania telefon jest fizycznie praktycznie niezniszczony...
    > Klawisze sprawne, nic nie wytarte.

    Na co dzień używam C380 (słuchawka prawie identyczna do S680)
    i nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości wykonania, ergonomii
    ani ewentualnego przedwczesnego zużywania się.

    > PS. A pansonic ?

    Mam zastrzeżenia do jakości dzwieku w Panasonikach ale może
    trafiałem na złe egzemplarze.

    Ircys