  • Data: 2017-11-19 18:19:49
    Temat: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Od: JS <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro robisz dokumentację do montażu to albo masz dostęp do dokumentów
    > źródłowych albo możesz kogoś poprosić o stworzenie plików tylko z tym co
    > ci jest potrzebne. Więc po co kombinujesz z obróbką gerberów?

    W teorii masz rację, w praktyce - nie. Optymistycznie zakładasz, że
    wszyscy producenci wyrobów, które zawierają trochę elektroniki mają
    super skompletowaną, spójną dokumentację. Czasem gerber ściągnięty od
    płytkarza i odręczny rysunek co gdzie ma być zamontowane to wszystko na
    co mogę liczyć. I muszę sobie dać radę. Nie jestem z tych co sami dodają
    sobie głupiej roboty, dlatego szukam ułatwień.

    pozdrawiam
    JS