  • Data: 2015-04-29 21:59:30
    Temat: Re: wykrywanie samochodu...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:mhqhgs$oe1$1@node1.news.atman.pl...
    > Można by też wykorzystać fotokomórkę odbiciową i fakt, że rejestracja
    > świetnie sprawdza się w roli odbłyśnika, ale czy nie zadziała na kogoś w
    > białych spodniach to nie wiem.

    Panowie... ja jeszcze o jednym pomyślałem - OCR - fotoradary, jak trzepią,
    to zapisują też rejestrację samochodu. Niech kamera filuje, zaprogramować w
    systemie numer pożądanego samochodu, wtedy nie zareaguje, jak numer będzie
    inny, bądź brak, to podniesie alarm. Jedyne, co tu doprecyzować, czy kamera
    lipuje na gościa, który na moment przystanął podrapać się po jajach, czy
    zawiązać buty, czy filmuje pojazd, rozróżnić pojazd-nie_pojazd, w połączeniu
    z tanim OCR może to być skuteczne narzędzie.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002 845383900
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)