    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wzmacniacz lampowy - kit
    Date: Mon, 21 May 2018 10:06:16 +0200

    W dniu 2018-05-20 o 12:14, Irek.N. pisze:
> [...]
    mam pewności, na czyjej prawdzie się oprzeć, byle nie na tej najbardziej najmojszej)
    gdzie ich wielkość pogłębia(ć może) się wskutek zwiększenia ujemnego?

    > Kurcze, to nie jest tak oczywiste. Owszem, odkryto TIM i sprawa źle grających
    wzmacniaczy o doskonałych parametrach wydawała się zamknięta. Kłopot w tym, że są
    konstrukcje w których pomiary są w sprzeczności z odczuciami słuchaczy. Zobacz proste
    konstrukcje Nelsona Passa, parametry takie sobie, a grają świetnie. Z drugiej strony
    masz konstrukcje typu Mark Levinson czy Accuphase (kopiowane zresztą nałogowo przez
    DIY-w), a jakoś świata nie zawojowały i nie ustanowiły granicy, pomimo bardzo
    skomplikowanych rozwiązań i doskonałych parametrów. A możę to kwestia ceny... kto
    wie, ta przecież też "gra" ;)

    I to mi przypomina, że już od lata leży u mnie komplet części do passa aleph 5, a mi
    się nie chce za to zabrać.