  • Data: 2015-07-21 22:49:17
    Temat: Re: wzmacniacz z LM3886 - odcinanie zasilania
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jul 2015 14:16:04 +0200, Dariusz Dorochowicz napisał(a):

    > No to jak masz problem tylko z wyłączaniem, to MSZ po prostu musisz albo
    > dodać transoptor (bo to chyba najprościej) do mute, albo układ
    > odłączania głośników. Jak dodasz sterowanie mute, to będziesz mógł
    > przełączyć wejście przez włączeniem wzmacniacza. A jak dasz odłączanie
    > głośników to też ;)

    Ok, czyli będzie co robić zarówno po stronie sprzętowej jak i
    programowej.
    > Też mam dokładnie ten sam problem. Ale może trochę nabierze tempa, bo
    > muszę trochę odpocząć. Też myślę o LM3886 i PGA2310, tylko właściwą
    > regulację głośności chcę robić na Alpsie z motorkiem. Ostatnio znalazłem
    > wreszcie odpowiedni układzik (SIP2100, a naprawdę SI9986, tylko zanim
    > się wezmę za robotę to tego drugiego może już nie być, ale pasują pin w
    > pin, tylko zasilanie jest max 5, a nie 12V). No i trochę jakichś
    > pomysłów na inne bajery ;)

    Moją konstrukcję miałem zamiar upublicznić na Elektrodzie pod nazwą
    "Najdłużej budowany wzmacniacz DIY w historii". Wyświetlacz VFD
    zakupiłem w 2002 roku, potem sukcesywnie dochodziły kolejne komponenty,
    powstawały kolejne moduły i całość została ukończona w ubiegłym roku. A
    pierwsze plany tak naprawdę pojawiły się gdzieś w okolicy 2000 roku :) W
    moim przypadku wybór padł na PGA2310 z prostego powodu - nie miałem
    innego wyjścia. LM1972 zachowywał się co najmniej dziwnie, AD5203 w
    ogóle nie mogłem opanować od strony programowej. Nie wiem czy nowa
    wersja wzmacniacza w ogóle powstanie bo na rynku jest coraz więcej
    kombajnów zawierających wzmacniacz zintegrowany, odtwarzacz sieciowy i
    czytnik CD. Biorąc pod uwagę jaki musiałby być wkład pracy by stworzyć
    choćby te dwa pierwsze urządzenia to nie wiem czy nie taniej wyjdzie
    kupić gotowca typu Marantz Melody Media M-CR610. Ale kto wie...
    GG#2400455 ICQ#320399066