  • Data: 2017-01-28 01:12:43
    Temat: Re: z Androida na PC-et. Jak znaleźć plik?
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-27 o 21:56, Grzegorz Tomczyk pisze:
    > Proponuję zainstalować Total Commandera. Ma wbudowany "normalny"
    > edytor.

    Hm, to trochę jak strzelać do muchy z armaty, wszak większość innych,
    pożytecznych funkcji TC będzie pod Androidem (chyba?) martwa...
    Póki co za radą "J.F" zainstalowałem "szybki notatnik" (fastnotepad), a
    do tego jeszcze "evernote", acz w tym ostatnim jest podobny problem:
    wprawdzie teraz synchronizacja *treści* plików, które są w chmurze,
    pomiędzy wieloma urządzeniami - jest bezproblemowa, ale tak już mam, że
    chętnie bym je widział jako *pliki* właśnie: nazwa.roz(szerzenie) i
    oczywiście *lokalizacja*. A tu tylko zawartość. A gdzieże ona jest
    zapisana w moim PC-cie? Nie wiadomo!
    Spisek jaki, czy-co?