  • 21. Data: 2013-07-08 17:31:13
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:51dad2b9$0$7189$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com..
    .

    > "Yogi(n)" <y...@k...pl> >

    > A coś ty takiego widział? Chyba to, co powyżej przytaczasz. Jakby nie
    > te czerwone kurwy, to bys dzisiaj może świnie z witką brzozową pasał,
    > a tak rodzice się twoi wykształcili, na wczasy jeździli co roku,
    > pracowali, mieli co do granka włożyć. Także, aby ciebie, ćwoku,
    > wykształcić i nakarmić. W odróżnieniu od wielu rodziców dzisiaj....

    W pierszym rzędzie, czerwona gnido, oddaj to, co twoi przodkowie
    podjebali moim dziadkom. A potem zabieraj głos na temat wykształcenia
    mojego, moich rodziców, bo całą rodziną nie macie tylu dyplomów co ja. I
    nie pierdol o brzozowej witce, bo mój dziadek przed wojną wsiadał na
    konia po plecach twojego.

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2013-07-08 17:48:49
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 8 Jul 2013 15:02:11 +0200, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    wrote:

    >W każdej grupie znajdzie sia jakiś idiota broniący czerwonych kurew.
    >Zlej to, szkoda klawiatury na takich debili.
    >W dupie to było, gówno widziało, a palikota uważa za autorytet.

    Drogi Kolego, Urban pisal calkiem niezle teksty jako Hamilton i Kibic.
    Te ostatnie byly humorystyczne, te pierwsze nei calkiem prorzadowe. Za
    owa niepraworzadnosc wywalono go z dziennikarstwa z zakazem publikacji
    pod wlasnym nazwiskien i w gazetach; mogl tylko publikowac pod
    pseudonimem (jako Kibic, wlasnie). Proponuje dowiedziec sie wiecej o
    Urbanie. Barwna postac. Napisal ksziazke "Alfabet Urbana". Tez radze
    poczytac. Niektorzy "dzialacze demokratyczni" i "dzialacze katoliccy"
    maja tam swoje rozdzialy. Omawiajace ich kariery w PZPR

    Rozsmieszaja mnie "antykomunisci" ktorzy w czasach gdy komuna upadala,
    srali w pieluchy. Albo byli w stadium zygoty.

    A.L.

  • 23. Data: 2013-07-08 23:38:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-08 17:31, Yogi(n) pisze:

    > wykształcenia mojego, moich rodziców, bo całą rodziną nie macie
    > tylu dyplomów co ja.

    Należy wpuszczać klientów z dyplomami. Klient z dyplomem jest
    mniej awanturujący się.

    Zazdroszczę ci i cię podziwiam.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 24. Data: 2013-07-08 23:48:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 08 Jul 2013 17:31:13 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
    napisał:

> [...]
    > mojego, moich rodziców, bo całą rodziną nie macie tylu dyplomów co ja. I
    > nie pierdol o brzozowej witce, bo mój dziadek przed wojną wsiadał na

    kompleksy wylewają Ci się na wszystkie strony

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2013-07-09 12:03:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Rozsmieszaja mnie "antykomunisci" ktorzy w czasach gdy komuna upadala,
    > srali w pieluchy. Albo byli w stadium zygoty.

    To prawda.
    Ale komuniście w podobnym wieku są jeszcze śmieszniejsi.

  • 26. Data: 2013-07-09 12:12:30
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

> [...]
    .

    > W pierszym rzędzie, czerwona gnido, oddaj to, co twoi przodkowie

    A twoim dziadkom "się urodziło" czy może oni wcześniej podjebali to
    czyimś innym pradziadkom?

  • 27. Data: 2013-07-09 13:09:28
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Yogi(n)" <y...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > rodziców, bo całą rodziną nie macie tylu dyplomów co ja. I nie pierdol o
    > brzozowej witce, bo mój dziadek przed wojną wsiadał na konia po plecach

    Sądząc po słownictwie, to chyba jak większość tych dzisiejszych
    "arystokratów", to twój dziadek był gównowozem u hrabiego...

  • 28. Data: 2013-07-09 21:05:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Jul 2013 21:08:36 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
    napisał:

    .

    > Twojej głupoty i tak nie przebiję.

    cieniutka ta riposta.

  • 29. Data: 2013-07-09 21:07:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > poczytac. Niektorzy "dzialacze demokratyczni" i "dzialacze katoliccy"
    > maja tam swoje rozdzialy. Omawiajace ich kariery w PZPR

    Normalnie opozycjonista pełną gębą. Pisał także jako Jan Rem i
    czytywałem jego wypociny w tamtych czasach.
    I nikt mu nie odmawia inteligencji czy dobrego pióra. Tyle, że to po
    prostu cyniczna czerwona kurwa, która przynajmniej od dwudziestu trzech
    lat z okładem powinna użyźniać naszą krajową glebę - razem z kolegami.

    > Rozsmieszaja mnie "antykomunisci" ktorzy w czasach gdy komuna upadala,
    > srali w pieluchy. Albo byli w stadium zygoty.

    Ja maturę pisałem jeszcze za komuny. Dlatego najbardziej żałosne są dla
    mnie stare pierdoły, wielbiciele osobników pokroju Urbana.

    --
    Yogi(n)

  • 30. Data: 2013-07-09 21:08:36
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>