  • 41. Data: 2013-07-09 22:10:21
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:781273764.20130709214539@pik-net.pl.invalid...
    > Hello Yogi(n),
    >
    > Tuesday, July 9, 2013, 9:21:49 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >

    > Best regards,
    > RoMan

    Oooo, nie mówiłem?

    --
    Yogi(n)

  • 42. Data: 2013-07-09 22:10:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    .

    > cieniutka ta riposta.

    Chciałem, żebyś zrozumiał.

    --
    Yogi(n)

  • 43. Data: 2013-07-09 22:11:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    .

    > Tak, mój pra...dziadek Emilian walczył w Powstaniu Styczniowym i
    > został skazany na karę śmierci.

    Ale za późno! Albo nie wykonano wyroku....

    --
    Yogi(n)

  • 44. Data: 2013-07-09 22:13:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > (...)

    > Zdaje się, że jednak czarujesz - od 1989 mamy RP...

    No i? Wcześniej nie było matur???

    > Na obecną chwilę to żałosne są Twoje wypowiedzi...

    Nie bardziej niż wywody o wyższości francuskich szmelcomobili w Twoim
    wykonaniu ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 45. Data: 2013-07-09 22:15:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-09 22:13, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > No i? Wcześniej nie było matur???

    Były, ale nie Twoja.

    > Nie bardziej niż wywody o wyższości francuskich szmelcomobili w Twoim
    > wykonaniu ;-)

    Cieniutka ta riposta :>

  • 46. Data: 2013-07-09 22:23:32
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Były, ale nie Twoja.

    Taaak? To napisz mi w którym roku zdawałem maturę.

    Dostosowana do poziomu adwersarza.

    --
    Yogi(n)

  • 47. Data: 2013-07-09 22:27:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Yogi(n),

    Tuesday, July 9, 2013, 10:10:21 PM, you wrote:

    [...]

    > Oooo, nie mówiłem?

    O sobie, tchórzu!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2013-07-09 22:34:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-09 22:23, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > Taaak? To napisz mi w którym roku zdawałem maturę.

    Otwórz szufladę - pewnie pod stosem dyplomów leży :>

    > Dostosowana do poziomu adwersarza.

    Nie, dostosowana do Twojego poziomu. Bezpodstawnie zacząłeś obrażać
    wiele osób i to w sposób, który świadczy niestety o tym, że mieli
    rację - tak uczyli np. na Pedagogice?

  • 49. Data: 2013-07-09 22:58:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-09 21:21, Yogi(n) pisze:

    > Noi co się "wtrancasz" do wątku, gdzie same lewackie ścierwo lgnie?

    Nie dość, że cię podziwiam, to jestem teraz jeszcze pełniejszy
    podziwu i zazdrości za tak wysoki poziom samooceny.

    RESPECT.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 50. Data: 2013-07-09 23:16:43
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 9 Jul 2013 21:07:42 +0200, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    wrote:

    >Ja maturę pisałem jeszcze za komuny. Dlatego najbardziej żałosne są dla
    >mnie stare pierdoły, wielbiciele osobników pokroju Urbana.

    No? W ktorym roku?...

    A.L.