  • Data: 2014-10-17 02:45:55
    Temat: Re: [z innej beczki] lutowanie goldpinów
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Yyy, nigdy nie stosowałeś DIY metody w postaci arkusza pianki
    > tapicerskiej od top side, przycisniecia wszystkiego i złapania kilkoma
    > spinaczami "do klejenia rzeczy"? To to samo, tylko w wersji
    > przemysłowej, zapewne sto razy droższej ;)

    No właśnie nie stosowałem, w ilości prototypowej to nie ma takiej
    potrzeby. A przy większych ilościach na razie sobie dawałem radę
    "normalnie", ale już mam trochę dość i chętnie bym sobie takie cudo
    sprawił, o ile to rzeczywiście jest wygodnie - znaczy chodzi mi o
    łatwość obsługi, żeby to sprawnie szło - obsadzić, zatrzasnąć (czy tam
    cokolwiek innego), obrócić, lutować, otworzyć , wyjąć i od nowa...

    Żeby nie wyszło na to, że wsadzenie w toto płytki i jej "przygotowanie"
    zajmie więcej czasu niż zaoszczędzę na obsadzaniu.