  • 1. Data: 2010-07-21 15:16:05
    Temat: za dużo cwaniactwa
    Od: "PB" <P...@B...pl>

    bzduy

    http://wiadomosci.onet.pl/2200397,11,na_drogach_w_po
    lsce_jest_za_duzo_cwaniactwa,item.html

  • 2. Data: 2010-07-21 15:21:13
    Temat: Re: za dużo cwaniactwa
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "PB" wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/2200397,11,na_drogach_w_po
    lsce_jest_za_duzo_cwaniactwa,item.html

    Równie dobrze można powiedzieć:
    "Na drogach w Polsce jest za dużo kapeluszników blokujących ruch,
    prowokujących przez to do niebezpiecznych manewrów."

    ;-)

    P.s. Nie, nie podsycam flejma. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2010-07-21 15:23:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-21 15:21, .Peeter wrote:

    lsce_jest_za_duzo_cwaniactwa,item.html

    "Na naszych drogach jest za malo drog"

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2010-07-21 16:06:53
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "elmer radi radisson" wrote:
    > "Na naszych drogach jest za malo drog"

    O. Strzał w 10.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 5. Data: 2010-07-21 16:35:15
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    PB pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/2200397,11,na_drogach_w_po
    lsce_jest_za_duzo_cwaniactwa,item.html

    to prawda za wiele buraków na drogach i głupiego tłumaczenia się. Drogi
    są jakie są ale w większości przypadków to nie one są powodem tylu
    tragedii. Niestety głupie polaczki nadal będą zdychać w wypadkach
    drogowych i mam nadzieje, że tylko sprawcy bo szkoda mi ofiar czyjejś
    głupoty. A jak już mają zdychać to niech zdychają na drzewie a pogotowie
    niech się nawet do takich nie spieszy. Bo po co?

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-07-21 16:50:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Niestety głupie polaczki nadal będą zdychać w wypadkach
    > drogowych

    Słońce w głowę przygrzało i znowu Ci odbija? A już normalnie pisałeś. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-07-21 17:39:32
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety głupie polaczki nadal będą zdychać w wypadkach

    No masz ci los... klima widze zawodzi!
    I widzisz jak rady Pszemola aby nie robic przegladu klimy zle dzialaja :)

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-07-21 18:45:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-21 16:35, krzysiek82 wrote:

> [...]
    > głupoty. A jak już mają zdychać to niech zdychają na drzewie a pogotowie
    > niech się nawet do takich nie spieszy. Bo po co?

    Piszesz to tak, jakby wszyscy, albo conajmniej 95% tych co gina w
    wypadkach to byly lemingi albo ludzie z premedytacja planujacy
    rozstac sie z zyciem. Pewnie ze swirow jakis odsetek zawsze bedzie,
    ale zdecydowana wiekszosc sprawcow wypadkow to jednak ludzie ktorzy
    popelnili blad bez wiekszej premedytacji, bo bledy sa po prostu
    ludzka domena. Pomijajac oczywiscie pijanych, bo to oddzielny temat.

    Jesli sie zyje w kraju, w ktorym aby go przejechac przez 400-500km
    to trzeba wpierw usiasc z mapami, researchem w Internecie i ksiazka od
    survivalu jakby sie mialo przemierzyc conajmniej Afryke, a niektorzy
    wrecz planuja po drodze nocleg, bo na to wszystko jedynie
    pozwala szkielet drogowy, to cudow nie ma, szczegolnie w XXI wieku.

    A takie wlasnie warunki sprawiaja, ze ryzyko spowodowania wypadku
    kolosalnie rosnie, badz tez w przypadku jego powstania skutki sa
    powazniejsze. No litosci, co to w ogole jest zeby nie dalo sie
    przejechac kraju drogami wykluczajacymi ryzyko zderzenia czolowego?
    Brak drog dwujezdniowych to jest podstawowy zabojca, szczegolnie
    wobec takiej ilosci tranzytu ciezarowego jaki mamy.

    Zachowanie wielu kierowcow - nerwowe, stresowe - jest tez pochodna
    nieprzewidywalnosci czasu przejazdu i mnozacych sie utrudnien.

    Z tego co pamietam to statystyki smiertelnosci we Wloszech, gdzie
    temperament jeszcze bardziej ponosi niz u nas, a maja po czym jezdzic,
    sa jednak dla Polski znacznie bardziej fatalne.

    Myslisz ze nieprzypadkowo stan polskich drog odstrasza od Polski
    inwestorow oraz turystow?

    Zmierzmy sie z ta podstawowa prawda - zyjemy w kraju infrastrukturalnie
    kalekim u podstaw.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2010-07-21 18:48:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-21 16:35, krzysiek82 wrote:

> [...]

    Z tego co pamietam to statystyki smiertelnosci we Wloszech, gdzie
    temperament jeszcze bardziej ponosi niz u nas, a maja po czym jezdzic,
    sa jednak dla Polski znacznie bardziej fatalne. To chyba nie przypadek?

    Myslisz ze nieprzypadkowo stan polskich drog odstrasza od Polski
    inwestorow oraz turystow?

    Zmierzmy sie z ta podstawowa prawda - zyjemy w kraju infrastrukturalnie
    kalekim u podstaw.

    I kolejna smutna sprawa jest ze niestety system horrendalnych oplat za
    powstajace (i obecne) autostrady tez wiele tego nie poprawi. Autostrady
    nie maja prawa byc luksusem.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2010-07-21 20:07:35
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Zmierzmy sie z ta podstawowa prawda - zyjemy w kraju infrastrukturalnie
    > kalekim u podstaw.

    Trudniej będzie nas najechać - wszystko ma swoją dobrą strone ;-)