  • Data: 2018-03-26 07:18:19
    Temat: Re: zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-26 o 02:46, Poldek pisze:

    > Stoją cztery auta na parkingu, jedno ma blokadę mechaniczną, drugie,
    > trzecie i czwarte nie ma. Złodziej podchodzi, świeci latarką do środka,
    > widzi blokadę. Decyduje się brać za to auto z widoczną blokadą, czy za
    > takie bez?
    > Oczywiście, bierze się za to z blokadą, bo jest ambitny i lubi sobie
    > podnosić poprzeczkę w życiu, a także podnieca go smak dodatkowego ryzyka
    > związanego z dodatkowym czasem potrzebnym na szarpanie się z blokadą.

    Widoczną blokadę przetnie nożycami w sekundę.
    Niewidoczna blokada będzie go kosztować więcej czasu z możliwością
    że nie da rady jej przełamać.
    Taką widoczną blokadę ostatni raz używałem w polonezie kilkanaście
    lat temu. Bo tam zamek w drzwiach otwierał co drugi kluczyk
    i każdy śrubokręt. Zmieniłem samochód i blokada leży w garażu.