eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik wspomagany wodorem? › Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
  • Data: 2012-03-11 21:48:07
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > On 03/11/2012 08:32 PM, kogutek wrote:
    > >
    > > Kto powiedział że na wyjściu silnika nie da się wytworzyć 80 kW prądu? Chyba
    > > Ty tak twierdzisz. Jak weźmiesz silnik benzynowy o mocy tak z 260-280 kW mocy
    > > cieplej to się da. Zużyje wtedy ok 30 litrów benzyny na godzinę. Takim co ma
    > > 100 kW mocy cieplnej, spala 10 litrów na godzinę, się nie da.
    > >
    > ROTFL. To z silnika samochodu który ma moc maksymalną 100 kW (bo o takim
    > pisałeś) po stratach nie wytworzysz 80 kW? Weź no odezwij się do
    > projektantów silników w lokomotywach bo widocznie o tym nie wiedzą...
    >
    Taki co ma 100kW mocy mechanicznej musi mieć ponad 300kW mocy cieplnej i
    przepalać ponad 30 litrów paliwa na godzinę. Przez chwilę takim co ma
    katalogową długotrwałą moc cieplną 100 kW też się da . Ale tylko przez chwilę.
    Skotłuje wtedy z 60-80 litrów paliwa w przeliczeniu na godzinę. Weź pod uwagę
    drobny szczegół. Silnik współpracujący z prądnicą ma dużo wyższą sprawność niż
    o podobnej mocy zainstalowany w samochodzie osobowym. Bo pracuje w optymalnym
    zakresie prędkości obrotowych i mocy.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: