eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik wspomagany wodorem? › Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
  • Data: 2012-03-11 23:32:34
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > On 03/11/2012 09:48 PM, kogutek wrote:
    > >
    > > Taki co ma 100kW mocy mechanicznej musi mieć ponad 300kW mocy cieplnej i
    > > przepalać ponad 30 litrów paliwa na godzinę. Przez chwilę takim co ma
    > > katalogową długotrwałą moc cieplną 100 kW też się da . Ale tylko przez chwilę
    > .
    > > Skotłuje wtedy z 60-80 litrów paliwa w przeliczeniu na godzinę. Weź pod uwagę
    > > drobny szczegół. Silnik współpracujący z prądnicą ma dużo wyższą sprawność ni
    > ż
    > > o podobnej mocy zainstalowany w samochodzie osobowym. Bo pracuje w optymalnym
    > > zakresie prędkości obrotowych i mocy.
    > >
    > To jeszcze mi powiedz skąd biorą się kilowaty na hamowni.
    >
    W chuja Cie robią. Pokazują to co chciałbyś zobaczyć. Masz jakiś wykres z
    hamowni na którym jest pokazane ile fizycznie silnik przepala paliwa i ile ma
    wtedy mocy mechanicznej. Przy stu kilowatach musiałby przepalać nie mniej niż
    45 litrów na godzinę. A jak byś miał jakiekolwiek wątpliwości to zapoznaj się
    z I zasadą termodynamiki.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: