eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik wspomagany wodorem? › Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
  • Data: 2012-03-11 23:24:39
    Temat: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 03/11/2012 11:08 PM, Tomasz Pyra wrote:
    >
    > Zupełna nieprawda.
    > Silnik ma raką samą moc zarówno przy ruszaniu jak i podczas maksymalnego
    > ciągłego obciążenia. Samochody nie mają możliwości chwilowego dodawania
    > mocy - takie cuda to dopiero samochody hybrydowe.
    >
    Dokładnie. Gdyby tak było to nie stosowałoby się nitra (co jest
    powiązane z tym co napisałeś o napełnianiu) a po prostu wrzucało więcej
    paliwa i mam chwilowo dodatkową moc.
    >
    > To że wskaźnik chwilowego zużycia pokazuje więcej przy ruszaniu niż przy
    > jeździe z prędkocią maksymalną wynika z tego że jest to wskazanie w
    > l/100km, a wiec zależne od prędkości z jaką porusza się samochód.
    > Sam silnik obciążony mocą maksymalną zużywa tą samą ilość paliwa -
    > przykładowo 50l/h. Przy prędkości 100km/h oznaczać to bedzie chwilowe
    > zużycie 50l/100km, przy 200km/h już 25l/100km.
    >
    No i cała teoria kogutka w pizdu...

    Dodatkowo, żeby przy ruszaniu użyć moc maksymalną to trzeba by trzymać
    silnik na obrotach tam gdzie to maksimum jest. Czyli w benzyniakach to
    typowo 4-6 krpm a sprzęgłem wykorzystywać jak najwięcej tej mocy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: