  • 1. Data: 2011-07-24 20:28:06
    Temat: zaginela motocyklistka
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    Zapodaje z innego "foruma": "Nie wiem czy to dobry dział ale tu więcej
    osób zagląda.
    Zaginęła nasza Koleżanka

    http://www.sendspace.pl/file/a00522bf52cec8f4bcf58f8

    i wersja czeska którą spreparowałem

    http://www.sendspace.pl/file/7790666c0a8488f8569ad7c

    Jeśli ktoś z okolic Zwardonia byłby w stanie przetłumaczyć to na
    słowacki i jakoś rozpropagować w okolicy to byłoby super..

    Jakby ktoś miał jakieś info to Natalia 604 098 320"

    Kufra, oby to tylko chwilowy brak kontaktu, a nie jakas wieksza lipa
    --
    Łosiu
    GSX750F, XS400 '78, WSKi od '62-'71

  • 2. Data: 2011-07-24 21:17:39
    Temat: Odp: zaginela motocyklistka
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Witam

    Jestem z okolic Cieszyna. Niewielki to dla mnie problem porozwieszać
    naklejki na przejsciu granicznym w Zwardoniu i jak da radę to na pobliskich
    tablicach ogłoszeń. Co prawda nie jestem na 100%pewien ale jak macie
    przetłumaczoną ulotkę na czeski to każdy Słowak to zrozumie... Służę pomocą
    w kazdym innym aspekcie

    Pozdrawiam Johnny

    Użytkownik "losiuXS2a2" <r...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqd.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2011-07-25 12:16:51
    Temat: Re: zaginela motocyklistka
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Johnny" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    =======

    Podobno już się odnalazła. Informacja z forum trójmiejskiego.

    Swoją drogą zawsze mnie dziwiła odwaga samotnych dziewczyn podróżujących
    motocyklami po świecie. Odwaga, czy brak wyobraźni?

  • 4. Data: 2011-07-25 12:24:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-25 14:16, Marcin N pisze:

    > Podobno już się odnalazła. Informacja z forum trójmiejskiego.

    To dobra wiadomosc.

    > Odwaga, czy brak wyobraźni?

    Napisz o tym cos wiecej.

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2011-07-25 12:27:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-25, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Podobno już się odnalazła. Informacja z forum trójmiejskiego.
    >
    > Swoją drogą zawsze mnie dziwiła odwaga samotnych dziewczyn podróżujących
    > motocyklami po świecie. Odwaga, czy brak wyobraźni?

    Manie jaj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-07-25 12:35:32
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-25 14:27, AZ pisze:

    > Manie jaj.

    dziewczyna z jajami? hmmm, ciekawe czy chociaz ladna

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 7. Data: 2011-07-25 13:52:14
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > dziewczyna z jajami? hmmm, ciekawe czy chociaz ladna

    Mało ci że ma jaja to jeszcze byś chciał żeby ładna była? ;)

    --

    morghul

  • 8. Data: 2011-07-26 07:11:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > dziewczyna z jajami? hmmm, ciekawe czy chociaz ladna

    nie wiem jak tam twoje upodobania, ale ta www.aniajackowska.pl jest całkiem
    niebrzydka ;)

  • 9. Data: 2011-07-26 12:19:52
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-26 09:11, szerszen pisze:

    > nie wiem jak tam twoje upodobania, ale ta www.aniajackowska.pl jest
    > całkiem niebrzydka ;)
    z lozka bym jej nie wygonil ;-)

  • 10. Data: 2011-07-26 12:46:43