  • Data: 2009-11-23 13:43:59
    Temat: Re: zaklocenia odbioru radia w samochodzie
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niekoniecznie. Antena może mieć zasilanie przez kabel antenowy. Kwestia,
    > czy [brat] podłączył zasilanie z drugiej strony. W każdymbądźrazie ten
    > wzmacniacz należałoby podłączyć, tak, albo i inaczej.

    wzmacniacz nie jest zasilany na 100%, w oplu realizowane jest to przez
    osobny przewód [standardowo niebieski w kostce ISO a później w instalacji
    OIDP popielato-czerwony],
    pójdę za Waszymi radami i porobię z tym porządek, podłączę wzmacniacz ant.
    [i tak muszę rozbierać konsolę środkową i nie mogłem znaleźć na to czasu,
    teraz już muszę znaleźć], naprawię ścieżki grzejne szyby i zobaczę co dalej,
    brat