  • 21. Data: 2015-12-08 19:07:15
    Temat: Re: zakupy w dx.com
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:56671579$0$686$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2015-12-08 14:09, r...@k...pl wrote:
    > [...]
    > To wpisz UlrtaFire. Te z pewnością będą dostępne i do tego będą tanie.
    > :-D

    Yyyy... masz na myśli ogniwa powiedzmy 5900 mAh po 5 zyla sztuka?
    Aale, łone majom piękną gładź rozładowania, ostre przejście... kurwa,
    przecież to nie "ałdjowódó"... :P :)))
    Tymczasem ja szybko idę zalicytować, zanim mi inni wykupią :DD Od razu 12
    sztuk, aby w laptopie wymienic :)))

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 22. Data: 2015-12-09 11:40:55
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik JDX napisał:

    > On 2015-12-08 14:09, r...@k...pl wrote:
    > [...]
    >
    > To wpisz UlrtaFire. Te z pewnością będą dostępne i do tego będą tanie. :-D

    Petardy UltraFire? Sylwester już niedługo :-)

  • 23. Data: 2015-12-09 12:40:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Dec 2015 18:37:39 +0100, w <56671579$0$686$65785112@news.neostrada.pl>,
    JDX <j...@o...pl> napisał(-a):

    > On 2015-12-08 14:09, r...@k...pl wrote:
    > [...]
    > To wpisz UlrtaFire. Te z pewnością będą dostępne i do tego będą tanie. :-D

    A przy okazji:
    http://www.aliexpress.com/item/4pcs-Lot-Hot-sale-ori
    ginal-GP-battery-1-2V-Ni-Mh-rechargeable-aa-3600-mAh
    -battery/32521744669.html

    To w ogóle leżało koło oryginału? Sporo tego.

  • 24. Data: 2015-12-09 13:10:13
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > I prawie zostałem wspólnikiem zamachowców jako że
    > zamówiłem produkt elektroniki użytkowej zawierający
    > niebezpieczną baterię CR2025 która nie przeszła
    > skrupulatnej kontroli na lotnisku i z tego powodu
    > przesyłka została nadana ekspresowymi saniami pośpiesznymi.
    > http://www.anony.ws/i/2015/12/03/dx-com.jpg
    > Oby Was nigdy podobna przygoda nie spotkała.
    > :-)
    >
    > --
    > P03
    >

    >No niestety, właśnie dostałem wiadomość z DX że na lotnisku zatrzymali
    >mi akumulatorki do małego quadrocoptera :-(

    Wszystko przez amerykańskich naukowców - oni to wynaleźli
    dodatnie termiczne sprzężenie zwrotne w bateriach li-ion i innych
    Trzeba będzie jak dawniej na korbkę, sprężynkę lub gumkę
    robić magazyn energii, bo baterie nie są halal.
    :-)
    http://www.e-catworld.com/2015/04/28/thermal-runaway
    -in-lithium-ion-batteries-studied/
    https://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_runaway
    http://www.nature.com/ncomms/2015/150428/ncomms7924/
    full/ncomms7924.html

    --
    P03

  • 25. Data: 2015-12-09 16:01:19
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > Petardy UltraFire? Sylwester już niedługo :-)

    O takie ultrafire chodzi ?
    https://www.youtube.com/watch?v=ZTzEHsJVZhA
    https://www.youtube.com/watch?v=7KndKJ-COBw

    --
    P03

  • 26. Data: 2015-12-09 16:35:34
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 13:10, P03 pisze:

> [...]
    > Trzeba będzie jak dawniej na korbkę, sprężynkę lub gumkę
    > robić magazyn energii, bo baterie nie są halal.

    Przesadzasz. Unia zakaże Li-Ion, a każe zastosować Na-Ion.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 27. Data: 2015-12-09 17:56:12
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik P03 napisał:

    > O takie ultrafire chodzi ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=ZTzEHsJVZhA
    > https://www.youtube.com/watch?v=7KndKJ-COBw
    >
    > --
    > P03

    Właśnie. Nawet nie można mieć pretensji do producenta - wyraźnie pisze
    na obudowie jakie będą efekty :-)