  • Data: 2019-09-18 12:18:06
    Temat: Re: zapis b. cichego dzwieku - jak?
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-18 02:02, 1634Racine wrote:
    > w pomieszczeniu slychac b.b. ciche, miarowe odglosy, cos w stylu
    > pracujaca "maszyna do szycia"/ "mlockarnia", itp. Bardzo niskie
    > natezenie dzwieku. Pochodzi albo spod podlogi,albo propagacja po
    > scianie, bo odglosy slychac o wiele wyrazniej z uchem przy
    > podlodze/scianie - wlasciwie to wowczas dopiero mozna powiedziec, ze
    > slychac (slabiutko), bo na srodku pomieszczenia jest to raczej
    > "odczuwanie" odglosow.
    > Nie da sie tego dzwieku zapisac dyktafonem stojac w pomieszczeniu. Nie
    > da sie rowniez tuz przy podlodze, albo tuz przy scianie - niby "cos tam"
> [...]

    Ja bym poszukał jakiegoś studenta na kierunku "Realizacja dźwięku" czy
    podobnym.

    Oni mają takie ćwiczenia/zadania domowe jak nagrywanie cichych dźwięków.

    Kiedyś widziałem jak nagrywają takie ciche dźwięki. Był to wtedy odgłos
    pracującego wentylatora.
    Dziewczyna która to robiła miała magnetofon marki Nagra i mikrofon w
    futrzaku wielkości ramienia.

    Pamiętam jak przychodziła do nas do firmy, która była kilka pomieszczeń
    dalej żeby przestać pisać na klawiaturach bo jej się to wszystko nagrywa.

    Pozdrawiam

    Adam Górski