    From: KOMTUR <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zasięg Play
    Date: Sat, 19 Aug 2017 05:18:26 +0200

    Odpowiedz mi, tępy cieciu, według jakich zasad błędnie cytuję.
    Tylko nie mów, że według nieformalnej netykiety, która może i była dobra
    za czasów czytników na PC, za to w czasach internetu mobilnego, jest
    kompletnie nielogiczna i niepraktyczna.
    Po kiego grzyba mam przewijać często kilkadziesiąt linijek tekstu, jeśli
    mogę go przeczytać od razu. Natomiast jeśli chcę lub potrzebuję cofnąć
    się do poprzednich wypowiedzi, wtedy sobie "zjadę" niżej.
    "Twój" sposób cytowania jest, na szczęście, bardzo rzadko używany w
    korespondencji "firmowej", bo by mnie kurwica zżarła jakbym musiał
    przewijać kilkaset linijek, tylko po to, żeby przeczytać na końcu słowo
    "tak".
    Nie musisz odpowiadać i tak nic mądrego, oprócz czepialstwa, nie powiesz.

    --

    KOMTUR