  • 1. Data: 2012-04-03 22:06:57
    Temat: zasilacz do pc
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Nadszedł czas aby rozebrać wagonik zasilaczy atx jaki mi się
    nagromadził. Wczoraj skończyłem.

    Nasunęło mi się, że w takim zasilaczu to w sumie nic nie ma. Wygląda na
    rentowny towar do produkcji i handlu bo jeszcze widać było metki z
    cenami 110zł, 90zł, 120zł W porownaniu np do płyty głównej za 200zł
    stopień komplikacji wydaje się nieduży.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2012-04-03 22:11:26
    Temat: Re: zasilacz do pc
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rentowny towar do produkcji i handlu bo jeszcze widać było metki z
    > cenami 110zł, 90zł, 120zł W porownaniu np do płyty głównej za 200zł

    Tylko płytę w całości poskłada maszyna, a zasilacza nie.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-04-03 22:15:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Irokez pisze tak:

    > Tylko płytę w całości poskłada maszyna, a zasilacza nie.

    tak, ale i tak sporo za TL494 i LM393

    tuner dvb-t Manta 125zł. Nie poskłada go maszyna.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-04-04 10:59:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >rentowny towar do produkcji i handlu bo jeszcze widać było metki z
    >cenami 110zł, 90zł, 120zł W porownaniu np do płyty głównej za 200zł

    Plyta glowna to dzis tez ma nieduzy stopien komplikacji - ile tam
    scalakow ? :-)

    Z kiedy te zasilacze ? Bo juz bylem przyzwyczajony do ceny 60zl, ale
    widze ze teraz miedzy 80 a 800.

    No .. to moze i oplaci sie u nas zaczac produkowac ...

    J.

  • 5. Data: 2012-04-04 11:29:47
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    > Z kiedy te zasilacze ? Bo juz bylem przyzwyczajony do ceny 60zl, ale
    > widze ze teraz miedzy 80 a 800.

    Minus marża sklepu, koszt produkcji, podzespołów, VAT, podatek, itp.
    Opłaci się zapewne, ale raczej o ile to będzie ten "za 800", czyli już
    nie taki badziew ostatni tylko raczej coś w miarę solidnego...

    I, żeby na tym zarobić trzeba wyprodukować duuuużo...

  • 6. Data: 2012-04-04 11:51:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    sundayman wrote:

> [...]
    > nie taki badziew ostatni tylko raczej coś w miarę solidnego...
    >
    > I, żeby na tym zarobić trzeba wyprodukować duuuużo...

    Kto miałby trafa nawijać?

    --
    Włodek

  • 7. Data: 2012-04-04 12:00:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w
    sundayman wrote:

    >Kto miałby trafa nawijać?

    Wynajmiesz kobiete, przyuczysz i po paru dniach bedzie miala wydajnosc
    co najmniej 50% chinki :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-04-04 15:56:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F pisze tak:

    > Plyta glowna to dzis tez ma nieduzy stopien komplikacji - ile tam
    > scalakow ? :-)

    no właśnie coraz mniej :) rozglądam się za nową a tam tylko grube
    scieżki.

    rozglądam się też za zasilaczem i założyłem że więcej niż 250 to nie
    dam bo jeszcze rozkrecę i coś mnie trafi ;)

    za 600zł to można kupić np aparat co filmuje w HD, dvd, blureja,
    wiertarkę sds, tuner sat wypas, rejestrator na 4 kamery i wyjściem w
    LAN, malutki telewizor.

    Nie skuszą mnie tymi kolorowymi wtyczkami i kabelkami w oplocie ;)

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-04-04 19:53:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    Wednesday, April 4, 2012, 11:51:29 AM, you wrote:

    > Kto miałby trafa nawijać?

    Ile Ci potrzeba transformatorów?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2012-04-04 23:06:19
    Od: sundayman <s...@g...pl>

> [...]
    > LAN, malutki telewizor.
    >
    > Nie skuszą mnie tymi kolorowymi wtyczkami i kabelkami w oplocie ;)

    Ale, jak weźmiesz pod uwagę, że w razie małej obsuwy pociągnie toto za
    sobą MOBO za 500, CPU za 1100, GPU za 1500, to imho lepiej jednak kupić
    coś, co nie czyha na pierwszą lepszą okazję, żeby wylecieć efektownie w
    kosmos.

    A jednakowoż zasilacz zasilaczowi nie równy...