  • Data: 2009-05-20 08:44:28
    Temat: Re: zewnetrzny mikrofon
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > Zobacz, czy nie masz więcej niż jedno urządzenie działające jako
    > mikser, urządzenie nagrywania, odtwarzania, co masz ustawione jako
    > domyślne.

    Hmm... ciezka sprawa :)
    A gdzie szukac miksera? W Control Panel, ani w Sounds nie ma.

    Generalnie mam kilka urzadzen na wyjsciu:
    - High definition Audio Device (HDMI)
    - Speakers
    - Headphones
    - High definition Audio Device (SPDIF)

    Glosniki maja status /Working/, sluchawki - /niepodlaczone/, a takich
    zlaczy dla HD Audio w ogole w kompie nie mam, wiec czy wlaczone, czy
    wylaczone, to nic nie zmienia. Domyslnie mam ustawione glosniki, ale
    jak wepne jacka, to samo przelacza sie na sluchawki.
    W Device Managerze tez sa dwa urzadzenia audio, ale tak bylo nawet po
    swiezej instalce Visty, wiec to nie wina sterownikow.

    Dla nagrywania mam dwa urzadzenia:
    - Microphone (Currently unavailable)
    - Microphone (Working)

    Wylaczenie pierwszego nic nie daje, ten drugi dziala pieknie ale zbiera
    wylacznie z mikrofonu wbudowanego, mimo podlaczenia jacka.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre