  • Data: 2020-01-20 15:48:51
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-20 o 15:17, Queequeg pisze:

    > Jest na to sposób. Nie mieć zamka zatrzaskowego. Dla mnie to zawsze była
    > głupota. Niby wygoda, jasne, ale właśnie przez roztargnienie można sobie
    > zablokować wejście do mieszkania.

    Zamek zatrzaskowy był remedium na zapominanie zamykania drzwi.
    Swojego czasu dzieciaki okradały przedpokoje, jechał windą
    lub leciał schodami na ostatnie piętro i potem schodząc na dół
    sprawdzał czy drzwi się otworzą z klamki. Jak się otwarły
    to ładował się do przedpokoju, jak ktoś usłyszał i wyszedł z
    pokoju to "dzień dobry, ja do Karola", skoro nie mieszka to
    "przepraszam pomyliłem piętra/bloki". A jak nikt nie usłyszał
    łapał za skórzane kurtki, sprawdzał torby i teczki tam stojące,
    czasami nawet trafił się komplet kluczy wiszących na wieszaku
    na ubrania. To potem przyszli w godzinach pracy i sprawdzili
    dalej niż tylko w przedpokoju.