  • Data: 2010-02-07 12:08:48
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan j.r. napisał:

    > Nie ale pisząc na komputerze jest możliwość sprawdzenia swoich wypocin
    > przez sprawdzenie pisowni np. w firefoxie czy w innych programach
    > więc gdy ktoś zostawia taką pisownię wnioskuję że jest poprostu leniem.
    > Co innego pisząc na kartce wtedy rozumiem problemy związane z
    > dysortografią i się nie czepiam.

    Ja się w ogóle nie czepiam i nikogo nie namawiam do zmiany, bo to i tak
    nic nie da. Jestem tylko ciekaw tej świadomości, a ogólniej -- motywacji.
    Nie mam pojęcia co kogoś może skłaniać do wyboru koślawego pisania.
    Dlaczego koślawi on nie wszędzie, a tylko w pewnych miejscach -- czymże
    sobie zasłużyłem na to, że jestem traktowany gorzej od innych? A ze
    sprawdzaniem pisowni, to też racja -- jak ktoś sobie wybrał alternatywną
    ortografię, to mu żaden program tego nie sprawdzi.

    --
    Jarek