  • Data: 2010-02-07 12:30:46
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. pisze:

    > te konkretne służyły do kupienia w lokalnym sklepie z częściami RTV,
    > wyposażenia w dwa krótkie druciki i po naładowaniu z najbliższego
    > gniazdka 220V straszeniu szkolnych koleżanek :-)

    U mnie w podstawówce do tego celu używało się piezoelektryka wydłubanego
    z zapalniczki albo zapalarki do gazu z przylutowanym kawałkiem
    izolowanego drucika. Delikwent ukrywał go w dłoni, jedynie kawałek drutu
    przepuszczał między palcami. Przechodząc zatłoczonym korytarzem wybierał
    ofiarę, zbliżał się do niej i niepostrzeżenie dotykał kawałka skóry
    drucikiem jednocześnie naciskając przycisk. ;)

    Cwaniaków z kondensatorami widziałem raz albo dwa razy. Mało kto
    odważyłby się wkładać jakiś dziwny obiekt do gniazdka elektrycznego - za
    duże ryzyko wielkiej afery w przypadku przyłapania. A o przyłapanie nie
    byłoby trudno - wystarczy, że raz przestraszona ofiara podkablowałaby
    dyżurnemu nauczycielowi. ;)