    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zostałem porażony
    Date: Sat, 13 Feb 2010 02:28:41 +0100

    Użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:

    > To nie musi działać. Mam w pracy bliską współpracownicę, jest to osoba
    > bardzo inteligentna i szanowana. Jest chyba jedynym autentycznym
    > dysortografem, jakiego znam. Kiedy jest spokojna, praktycznie nie
    > popełnia błędów. Ale kiedy się wkurzy, w każdym słowie jest błąd. I
    > słownik nic tu nie pomoże, ona po prostu nie widzi różnicy między
    > słowami "żółty" a "rzułty", albo "musk" i "mozg".

    Widzisz i to jest właśnie osoba godna szacunku, która mimo problemów,
    pracuje nad sobą. Póki jest się w stanie opanować, póty pamięta co ma
    zrobić i pisze poprawnie. Gdyby nigdy nie próbowała zmienić swoich wad,
    to by nigdy, nawet na spokojnie nie napisała prawidłowego słowa.
    Puszczają nerwy i wychodzą problemy ale to już inna sprawa. Z całą
    pewnością zdrowo się napracowała, żeby pisać zrozumiale dla innych. Dla
    mnie patologią jest uwalnianie od obowiązku tylko dlatego, że się ma
    papier od psychologa. Mam papierek, to już nic nie muszę robić.
    Maciek