  • Data: 2017-10-17 17:05:25
    Temat: Re: "zwornik" zamiast baterii AA
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-17 o 00:22, JaNus pisze:

    > Hm, gdyby gdzieś oferowano gotowe,

    Są takie pojemniki, że do środka wkłada się AA i udaje R14.
    Może są takie co się wkłada AAA i udaje AA. Wtedy tylko zwarcie w środku
    zrobić.
    P.G.

    > Chyba najlepsze będą śrubki, tylko muszę utrafić na odpowiednią długość
    > (nie mniej niż 50 mm), zaś średnica miałaby granicę górną dość (jak na
    > taką długość) niewielką, 5 mm. Najlepiej z mosiądzu, jak mi się wydaje,
    > chyba żeby trafić w idealne wymiary, i cięcie byłoby zbędne.

    Tu mi się skojarzyły takie zestawy do skręcania ze sobą sąsiednich szaf.
    Odpowiednio skręcając można regulować długość i oba końce mają kształt
    łba śruby.

    A pierwsza moja myśl to był obcięty gwóźdź.
    P.G.