  • 1. Data: 2015-04-20 20:40:57
    Temat: Redukcja biegów
    Od: moto serce <felek20011@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam :)

    Jestem świeżo upieczonym motocyklistą i mam problem ze zmianą biegów
    Wrzucanie biegów w górę jak tako mi idzie ale z redukcja biegów już nie
    jest tak pięknie

    Staram się redukować biegi z między gazem ale nie wiem czy najpierw
    nacisnąć sprzęgło i potem dodać lekko gazu czy może na odwrót ?

    Bardzo dziękuje za odpowiedz :)

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2015-04-20 21:04:05
    Temat: Odp: Redukcja biegów
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "moto serce" <felek20011@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3963e68dd206ac300650add83e4f2c7c$1@grup
    y.scigacz.pl...
> [...]
    > Staram się redukować biegi z między gazem ale nie wiem czy najpierw
    > nacisnąć sprzęgło i potem dodać lekko gazu czy może na odwrót ?

    Hej, a ten między gaz to po kiego uja? Toż to chyba nie Starciok z 56 roku.
    A pozatem troszke praktyki - raz tak raz owak, aż dojdziesz do normalnosci.
    Tu nie trza szkół kończyć z operancjowania manetką tylko samemu wybadać jak
    jest najlepiej.

    Pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2015-04-20 22:20:07
    Temat: Re: Redukcja bieg�w
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2015 20:40:58 UTC+2 użytkownik moto serce napisał:

    > Staram się redukować biegi z między gazem ale nie wiem czy najpierw
    > nacisnąć sprzęgło i potem dodać lekko gazu czy może na odwrót ?

    Ale ze jak niby na odwrot? Skoro redukujesz to zwykle zwalniasz, wiec
    czemu najpierw chcesz przyspieszyc zeby potem moc zwolnic ? :-)

    Ja ostatnio caly czas z miedzygazem, bo wyciagnalem db killera z tlumika i
    fajnie wtedy strzela :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2015-04-21 13:14:09
    Temat: Re: Redukcja biegów
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku. A pozatem troszke praktyki - raz tak raz owak, aż dojdziesz do
    > normalnosci. Tu nie trza szkół kończyć z operancjowania manetką tylko

    Od czasu do czasu - dla przypomnienia:
    tu się nie ma co wymądrzać wyszukaną słowologią.
    Wystarczy pomyśleć i zatrybić, że trolowskie pytanie czeka tylko na takie
    elokwentne odpowiedzi, podtrzymujące wydumany temat...
    JK