  • 21. Data: 2014-07-05 00:03:28
    Temat: Re: Regeneracja dwumasy
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-04 23:54, Tomasz Pyra pisze:

    > W dodatku dla obłożonego warsztatu znacznie lepiej po zdjęciu starego
    > sprzęgła, wyjąć nowe z pudełka, razem z nowym dociskiem, niż gdzieś
    > zawozić stare elementy do sprawdzenia czy się nadadzą i do regeneracji.
    > Do odbioru będą pewnie na następny dzień - i samochód zamiast jeden
    > dzień, to stoi w warsztacie dwa.

    Dla tego napisałem o Octavii i Passacie: warsztat mógłby - jak w
    przypadku belek, rozruszników, czy felg - mieć na stanie co
    popularniejsze po regeneracji i wymieniać "z buta". Ale takich
    warsztatów nie znam.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2014-07-05 22:44:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-05 00:03, LEPEK pisze:

> [...]
    > przypadku belek, rozruszników, czy felg - mieć na stanie co
    > popularniejsze po regeneracji i wymieniać "z buta". Ale takich

    No fakt... podobnie jak z maglownicami :)
    Widać "belkarze" już zauważyli tą niszę, a inni jeszcze nie.