    From: Little Brother <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Rejestracja w ERA jest zabroniona.
    Date: Sat, 21 Mar 2009 13:33:22 -0700 (PDT)

    Witam wszystkich.

    Mam kartę z UK i gdy włożę ją do telefonu, pojawia się komunikat jak w
    tytule. Karta to prepaid, z 5GBP na koncie. W zeszłym roku w czerwcu
    po przylocie, udało mi się zalogować do ERY, gdyż to jedyny operator
    umożliwiający korzystanie w roamingu z kart prepaid, ale nie mogłem
    dzwonić ani sms-ować, tylko odbierać rozmowy lub SMSy. Więc zrobiłem
    ponowne wyszukanie i od tego czasu telefon albo nie znajduje ERY wśród
    dostępnych sieci, albo znajduje gdy wyłącze telefon, wyjmę baterię,
    kartę SIM i ponownie uruchomię. Próbowałem już wszystkiego, ręczne
    wyszukanie sieci, dzwoniłem do ERY, do Anglii i nikt nie wie co się
    dzieje.
    Zależy mi na tej karcie, ponieważ używałem jej kilka lat i nie wszyscy
    znajomi znają mój nowy numer. Czy jest ktoś na forum kto zna przyczynę
    tego stanu rzeczy?