  • 1. Data: 2013-02-16 09:35:25
    Temat: Rejestrator Prestigio 520 - może ktoś ma?
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Może ma ktoś rejestrator Prestigio 520 i mógłby zrobić fotkę
    zamontowanego gdzieś w okolicy lusterka wstecznego samochodu
    osobowego?

    Na podstawie zdjęć dostępnych w sieci nie do końca jestem w stanie
    wyobrazić sobie jak to wygląda, a uchwyt sprawia wrażenie sporego i
    niezbyt konfigurowalnego. Zastanawiam się, czy da się go ładnie
    "schować" w okolicy lusterka, czy jednak będzie zajmował sporo miejsca
    i dość znacznie od szyby odstawał.

    --
    Jacek Politowski

  • 2. Data: 2013-02-16 21:05:28
    Temat: Re: Rejestrator Prestigio 520 - może ktoś ma?
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-16 09:35, Jacek Politowski pisze:
> [...]
    > niezbyt konfigurowalnego. Zastanawiam się, czy da się go ładnie
    > "schować" w okolicy lusterka, czy jednak będzie zajmował sporo miejsca

    witam

    mam model 500
    i nie mam zbyt dobrych wrażeń - chociaż już raz się przydała.
    Po niedługim czasie problemy ze stabilnością działania - według ustawień
    powinna np. kończyć nagrywanie po 5 minutach od wyłączenia silnika - nie
    zawsze to działa a praktycznie już wcale..
    Jak całkiem mi zdechnie to kupię już inną. Bezpośrednio od chińczyka.

    http://dx.com/p/5-0mp-cmos-wide-angle-car-dvr-camcor
    der-w-4-led-night-vision-tf-hdmi-av-out-1-5-tft-lcd-
    118263?rt=1&p=2&m=3&r=2&k=1&t=1&s=120605&u=118263

    Pozdrawiam

    Robert
    Opel Omega

  • 3. Data: 2013-02-17 08:37:38
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <kfooq2$q2$1@news.task.gda.pl>
    RB <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    der-w-4-led-night-vision-tf-hdmi-av-out-1-5-tft-lcd-
    118263?rt=1&p=2&m=3&r=2&k=1&t=1&s=120605&u=118263

    Filmy na YT raczej nie pokazują żadnej rewelacji. A i zakup
    bezpośrednio u chińczyka wykluczam - już jeden rejestrator (nie z tych
    najtańszych) kupowałem i z powodu wady fabrycznej (wg sprzedawcy
    wszystkie egzemplarze miały to samo) - "piszczenia" przy zapisie
    (różnego w zależności od użytej karty mSD) zwracałem. Do chińczyka
    raczej nie zwrócę.

    Wracając do zachowania Prestigio. Jest szansa, że znajomy obserwuje
    coś podobnego, jak Ty w modelu 500, w swoim HD1. Wygląda na to, że nie
    wyłącza się po wyłączeniu zapłonu.

    --
    Jacek Politowski

  • 4. Data: 2013-02-17 09:35:39
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-17 08:37, Jacek Politowski pisze:

> [...]
    >
    > Wracając do zachowania Prestigio. Jest szansa, że znajomy obserwuje
    > coś podobnego, jak Ty w modelu 500, w swoim HD1. Wygląda na to, że nie

    hej

    jak dobrze poszukasz to tego roadrunnera 520 znajdziesz u jakiegoś
    chińczyka - za pewnie rozsądniejszą cenę, a reklamacje chińczyki tez
    uznają tylko to dłużej trwa.

    Pozdr
    Robert

  • 5. Data: 2013-02-17 10:35:07
    Od: terjan <z...@n...pl>

> [...]
    > zawsze to działa a praktycznie już wcale..
    > Jak całkiem mi zdechnie to kupię już inną. Bezpośrednio od chińczyka.

    tylko że filmy z roadrunnera 520 znajdziesz na YT i obraz jest ŻYLETA w
    dzień i bardzo dobry w nocy miasto, natomiast takiego chińczyka to nigdy
    nie wiesz co jest w środku bo oni do takiej samej obudowy potrafią
    wsadzić kilka róznych typów

    do tego cło i wat możesz dostać za jakiś czas

    ja mam roadrunnera 300 i jestem zadowolony ale sprzedaje i wymieniam na 520

  • 6. Data: 2013-02-17 11:05:03
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <s...@n...istnieje>
    Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:

> [...]
    > osobowego?
    >
    > Na podstawie zdjęć dostępnych w sieci nie do końca jestem w stanie

    Google coś przeindeksowało od wczoraj, bo dziś już znalazłem fotki, o
    jakie mi chodziło.

    http://www.metroman.hu/product/prestigio-roadrunner-
    520-full-hd-auto-menetrogzito-kamera

    --
    Jacek Politowski

  • 7. Data: 2013-02-17 19:23:04
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-17 11:05, Jacek Politowski pisze:

    > Google coś przeindeksowało od wczoraj, bo dziś już znalazłem fotki, o
> [...]

    ja jakoś nie bardzo jestem zadowolony z tego roadrunnera
    a zresztą ten roadrunner to też produkcja chińska - i nawet też podróba
    jakiegoś amerykańskiego wynalazku , jak się tym interesowałem to
    znalazłem identyczne na jakiś amerykańskich stronach - i nawet były
    wymienne obiektywy do zamówienia a cena była coś ok. 250 USD.
    jak znajdę jak to się nazywało to podeślę.
    Jak kupujesz z Chin i wysyłkę masz przez - AIR POST CHINA lub Hong Kong
    POST AIR MAIL - to cła i vatu nie dostaniesz. Jak przesyłka idzie jakimś
    kurierem to się załapiesz i na cło i na vat.

    Pozdr,
    Robert

  • 8. Data: 2013-02-17 19:45:34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jak kupujesz z Chin i wysyłkę masz przez - AIR POST CHINA lub Hong Kong POST AIR
    > MAIL - to cła i vatu nie dostaniesz. Jak przesyłka idzie jakimś kurierem to się
    > załapiesz i na cło i na vat.

    Sam to wymysliles ?:)

    sz.

  • 9. Data: 2013-02-17 20:24:02
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <kfr760$vn$1@news.task.gda.pl>
    RB <r...@p...onet.pl> wrote:

    > ja jakoś nie bardzo jestem zadowolony z tego roadrunnera

    Z moich dotychczasowych poszukiwań wynika, że nie ma rejestratora, z
    którego można być w pełni zadowolonym.

    Kategorie są mw. takie:
    1. Tandeta (<250zł), która nadaje się do zrobienia filmiku na YT,
    jeśli akurat nie przegapi momentu ;->
    2. Droższa tandeta (<600zł), która niby nadaje się do wszystkiego, ale
    modelu bez wad jakoś nie udaje się znaleźć... (a to jakość leży i
    kwiczy, a to gdzieś automatyka siada, a to nadal są przerwy między
    segmentami nagrań, a to formatuje kartę po zapełnieniu itp. -
    generalnie potrafi mieć te same wady co kategoria pierwsza, dokładając
    wyższą cenę)
    3. Być może nie tandeta (>1200zł), dla której trzeba dodatkowo
    ubezpieczać samochód ;-), a wcale nie wiadomo czy nadaje się do czegoś
    więcej niż dwie poprzednie kategorie (i tak sama cena i jej
    konsekwencje wykluczają jej zastosowanie)

    --
    Jacek Politowski

  • 10. Data: 2013-02-17 22:30:16
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    (...)
    > jak dobrze poszukasz to tego roadrunnera 520 znajdziesz u jakiegoś
    > chińczyka - za pewnie rozsądniejszą cenę, a reklamacje chińczyki tez
    > uznają tylko to dłużej trwa.

    Reklamowałeś? Bo ja jak piszę do chinczyka ze coś jest nie teges, to
    zazwyczaj przeprasza, mnie, żone dzieci i psa. następnie pyta się czy
    chce nowy towar czy "refound" co dla nich oznacza zwrot kasy. Nigdy nie
    chcieli zwrotu towaru. Teraz mam sprawę w PAyPalu bo towar nie dotarł,
    ale raczej paypal zwróci kasę.
    Kamery za parę stów są w nocy ślepe. jak chcesz w miarę przyzwoity
    towar, bądź łaskaw poczytać grupę. masz tam z 50 filmików, w tym moje.
    Przy wąskim obiektywie, jakość, znaczy rozpoznawanie rejestracji,
    szczegółów jest zadowalająca. przy szerokim... tak średnio. Ja polecam
    coś co ma w opisie słowo ambarella, ale bywa na grupie ktoś kto handluje
    takimi towarami - z nim pogadaj. (poszukaj jego postów)

    ToMasz

    Ps cło jest od jakiejś tam kwoty. Na 99% nikt nie będzie zaglądał do
    paczki. Jak tylko chcesz to chińczyk napisze "gift, value 5$". Na 100
    przesyłek miałem 1 kontrole, bo opisy były zniszczone, ledwo się
    doczytali na jaki adres miała przyjść. wystarczyło że zaniosłem wydruk z
    przelewu z PAypala, nawet nie sprawdzali czy przelew pasuje do paczki.