  • 1. Data: 2013-02-16 22:54:23
    Temat: Re: Peknieta szyba
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 3 sierpnia 2006 09:12:55 UTC+2 użytkownik Gorgo napisał:
    > Witam
    >
    > Wczoraj sunac sobie obowdnica z calkiem dozwolona predkoscia dostalem
    > kamieniem w sam srodek przedniej szyby. Spowodowalo to odprysk (nie
    > widac pajenczynki). Czy mozna prosic kogos z szanownych grupowiczow o
    > opinie ile moze kosztowac taka naprawa ?
    >
    > Srednica odprysku : ~1cm
    > Loklizacja : sam srodek przedniej szyby
    >
    > z gory dziekuje i pozdrawiam
    > Gorgo

    Zdecydowanie polecam zakup nowej szyby, naprawiane odpryski często się powiększają
    , polecam ci nie drogą firmę http://autoszyby.agrabla.pl gdzie sprzedają co bardzo
    ważne Oryginalne i używane szyby samochodowe tak więc
    , transport szyby coś koło 60 zł .

  • 2. Data: 2013-02-16 22:59:11
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-02-16 22:54, m...@g...com pisze:
> [...]

    duży odprysk, ze 100zł

    warto zalepić plastrem do czasu naprawy żeby nie łapać brudu

  • 3. Data: 2013-02-16 23:18:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]
    co bardzo ważne Oryginalne i używane szyby samochodowe tak więc

    Kolejny tępy spamer.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2013-02-17 00:57:40
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    napisał:

> [...]
    > co bardzo ważne
    > Oryginalne i używane szyby samochodowe tak więc , transport szyby coś

    Ja odradzam używane szyby. Szyby użytkowane przez kilka lat w
    samochodzie posiadają drobne ryski. Rysy te powstają na skutek uderzeń
    ziaren piasku oraz na skutek rysowania odrobinami piasku podczas pracy
    wycieraczek czy zeskrobywania lodu.
    Podczas demontażu szyb ulega ona uszkodzeniu na obrzeżu w czasie
    wycinania stalową linką. Tworzą się mikropęknięcia. Zarówno te
    mikropęknięcia jak i rysy powstałe na powierzchni są zaczątkiem pęknięć.
    Szkło jest materiałem wielokrotnie wytrzymalszym od stali, ale kruchym i
    wrażliwym na rysy, które osłabiają to szkło obniżając wytrzymałość szkła
    o setki czy tysiące razy. Dlatego najlepiej jest wymieniać szyby na
    nowe, które nie są porysowane, a obrzeża mają szlifowane. Używana szyba,
    ponownie zamontowana może w kazdej chwili samoczynnie pęknąć, ponieważ
    część naprężeń powstających w karoserii przenoszone jest na szybę.
    Mówiąc prościej, szyba usztywnia budę samochodu i jeżeli będzie
    porysowana lub pokaleczona na obrzeżu to może pęknąć.

  • 5. Data: 2013-02-17 12:24:13
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 16.02.2013 22:54, m...@g...com pisze:
> [...]

    Autoglas Jaan (obecnie Nordglass) ma taką machinerię, która wtryskuje
    silikon pod dużym ciśnieniem - szyby się nie demontuje. Kosztuje to w
    tej chwili (w DC) 140 zł brutto. Parę lat temu miałem tak naprawioną
    szybę w Nissanie (wytrzymała 3 lata, a potem samochód sprzedałem) i
    teraz też ostatnio byłem zmuszony wziąć taką poprawkę .

    S.

  • 6. Data: 2013-02-17 16:18:57
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Kolejny tępy spamer.

    A składnia "zdania", konstrukcja wypowiedzi i chaotyczne używanie dużych
    liter i znaków interpunkcyjnych jako żywo przypomina mi korespondencję z
    handlarzami z Allegro, ...tak więc jabym niebrał ale wsumie 60 zł
    niedrogo , może wytrzyma tylko niewiem ja na raty czy możliwe bo to
    Oryginał polecam

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2013-02-17 19:32:44
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-17 16:18, LEPEK pisze:

> [...]
    > handlarzami z Allegro, ...tak więc jabym niebrał ale wsumie 60 zł
    > niedrogo , może wytrzyma tylko niewiem ja na raty czy możliwe bo to

    Pierwszy raz mi się zdarzyło, żeby google translator wypluł "język
    nierozpoznany". ;)