  • 1. Data: 2013-02-15 21:02:48
    Temat: NTG
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=OdtHp6hY4TI

    od 3.41 co to za muzyka?
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2013-02-15 22:38:33
    Temat: Re: NTG
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-02-15 21:02, megrims wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=OdtHp6hY4TI

    Czy dzwonek z 4:24 nie wyglada troche znajomo? ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2013-02-15 22:40:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-15 22:38, elmer radi radisson pisze:

    > Czy dzwonek z 4:24 nie wyglada troche znajomo? ;)

    nie. To byłeś Ty?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2013-02-15 22:52:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-02-15 22:40, megrims wrote:

    > nie. To byłeś Ty?

    Nie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2013-02-15 22:59:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-15 22:52, elmer radi radisson pisze:

    > Nie.

    może ktoś z grupy?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2013-02-15 23:19:47
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Czy dzwonek z 4:24 nie wyglada troche znajomo? ;)

    megrims w polsce jest juz spalony, to do ruskich teraz jezdzi na wystepy :)
    nie dziwie sie - tam latwo pochnac kazdy teutonski kloc, nawet rozbity :)

  • 7. Data: 2013-02-16 10:02:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Feb 2013 22:38:33 +0100, elmer radi radisson

    > Czy dzwonek z 4:24 nie wyglada troche znajomo? ;)

    Nie, tu ewidentnie zawinił gość zmieniający pas.

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2013-02-16 10:41:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-16 10:02, Myjk pisze:
    > Fri, 15 Feb 2013 22:38:33 +0100, elmer radi radisson

    > Nie, tu ewidentnie zawinił gość zmieniający pas.

    A w Łodzi zawiniłem ja, bo facet z lewego pasa skręcał w boczną uliczkę
    ustawiając się w poprzek drogi?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 9. Data: 2013-02-16 12:33:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    Saturday, February 16, 2013, 10:41:35 AM, you wrote:

    > A w Łodzi zawiniłem ja, bo facet z lewego pasa skręcał w boczną uliczkę
    > ustawiając się w poprzek drogi?

    A co ostatecznie orzekły właściwe organy?

    Co do zawinienia lub nie - przypomnę, że zanim zacząłeś hamować, ostro
    przyspieszałeś mając na kursie kolizyjnym przeciwnika...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-02-16 12:58:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > A co ostatecznie orzekły właściwe organy?
    >
    > Co do zawinienia lub nie - przypomnę, że zanim zacząłeś hamować, ostro
    > przyspieszałeś mając na kursie kolizyjnym przeciwnika...

    Organy jak zobaczyły nagranie, to nie miały wątpliwości ponieważ
    to tamto kombi wykonywało manewr, a ja po prostu jechałem.
    To ile jechałem i jak przyśpieszałem wg organów nie miało
    żadnego znaczenia.

    Gdybym jechał zbyt szybko to tamto auto zaliczyło by rolke
    i bym je wyjebał na dach. A tam nawet dach nie był wgięty.
    Obecnie c63 jest tu:

    http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-amg-full-op
    cja-6-m-cy-gwaran-C24870331.html

    Oczywiście bez wypadkowy (w sumie trupów nie było).

    Ale naprawiacz pomalował wszystkie elementy chromowane
    na czarno: przedni grill, klamki i ramki wokół okien drzwi.
    Do tego jeszcze lusterka i tylny dyfuzor okleił folią na karbon.

    Profanacja.

    Dobrze, że tak to się skończyło i nikomu nic się nie stało.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....