  • 1. Data: 2018-11-07 12:43:07
    Temat: Rekalkulacja polisy po kupnie auta
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kupiłem auto.
    Poprzedni właściciel miał polisę opłaconą w całości ważną do lutego 2019
    Poprzedni właściciel za tą polisa zapłacił 600zł(ta jak i pozostałe kwoty zaokrąglę
    dla łatwiejszego zobrazowania sytuacji)
    Kilka tygodni po kupnie auta dostałem list od ubezpieczyciela że przeliczyli składkę
    na mnie i wg nich mam dopłacić 150zł
    Wchodzę sobie na stronę tego ubezpieczyciela, robię kalkulacje polisy dla tego auta i
    moich danych i wychodzi mi 550zł na rok
    Skąd więc wzięli to 150zł dopłaty do już zapłaconych przez poprzedniego właściciela
    600zł?
    Czy to takie standardowe działanie ubezpieczycieli ze jak jest nowy właściciel to
    jest szansa na zarobienie paru zł i piszemy o dopłatę do składki?

  • 2. Data: 2018-11-07 22:16:02
    Temat: Re: Rekalkulacja polisy po kupnie auta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Czy to takie standardowe działanie ubezpieczycieli ze jak jest nowy
    >właściciel to jest szansa na zarobienie paru zł i piszemy o dopłatę

    Pewnie juz standardowe ... ale nie daj sie.
    Wydrukuj sobie te kalkulacje i odpisz, ze sa ci winni 50 zl, i podaj
    nr konta do zwrotu.

    A jak sie beda stawiac, to do odpowiedniego urzedu, a sa ich chyba ze
    trzy :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-11-15 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > 600zł? Czy to takie standardowe działanie ubezpieczycieli ze jak
    > jest nowy właściciel to jest szansa na zarobienie paru zł i piszemy

    Nie jest standardowe, Liwiusz pisał ostatnio ze np PZU w ogole nie
    przelicza.
    Ale w czym problem - wymow ubezpieczenie i kup nowe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 4. Data: 2018-11-15 23:05:52
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-15 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nie jest standardowe, Liwiusz pisał ostatnio ze np PZU w ogole nie
    > przelicza.
    > Ale w czym problem - wymow ubezpieczenie i kup nowe.

    No właśnie w tym, że trzeba wymówić by otrzymać za normalną cenę.