  • 1. Data: 2018-11-06 17:30:01
    Temat: BMW
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Do niebezpiecznego zdarzenia doszło we wtorek rano, na drodze S7. Auto marki BMW
    uderzyło w barierki energochłonne znajdujące się przy pasie. Siła uderzenia była tak
    mocna, że silnik został wyrwany z ramy i wylądował 50 metrów dalej.
    Więcej: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Auto-uderzylo-
    w-barierki-na-S7.-Mazowsze

    pomyślałem sobie co jest z tymi autami?

    aż sprawdziłem
    ktoś w 2014 roku zrobił kilka statystytk
    "
    (...)
    można z czystym sumieniem powiedzieć, że BMW wcale nie jest szczególnie niebezpieczną
    marką. Wyniki pokazują, że nawet uwzględniając mniejszą ilość jeżdżących po drogach
    ,,beemek" są one mniej ,,niebezpieczne" niż volkswageny czy Audi.

    I tym razem nie jest to wcale moja subiektywna opinia.

    P.S - Przypomnijcie sobie niedawną tragedię z minivanem, w której zginęło 7
    dzieciaków - nie wiem jak Wy ale ja spotkałem się wyłącznie z jednym portalem, który
    w nagłówku poinformował o tym, że był to samochód marki Renault. Reszta informowała
    tylko o wypadku, tragedii i uderzeniu w drzewo.
    "

    całość

    http://prentki-blog.pl/ilosc-wypadkow-a-marka-i-ilos
    c-zarejestrowanych-samochodow-jak-wypada-bmw/

    no to jak to jest z tym BMW

  • 2. Data: 2018-11-06 20:30:52
    Temat: Re: BMW
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-11-06 o 17:30, Bolko pisze:

    > no to jak to jest z tym BMW

    Po prostu BMW jest marką dla której wypadek nie jest zwykłym
    aae-jeb-bum. Wypadek jest majstersztykiem, każdy jest jedyny w swoim
    rodzaju, jest jak obraz Picasso, jest czymś, co będzie natchnieniem dla
    każdego innego BMW. Wypadek BMW musi zawsze być taki, aby nie dało się o
    nim nic nie napisać.
    BMW ma też zindywidualizowaną z VIN duszę, która siedzi na tylnej
    kanapie i każde właścicielowi np. zatankować gaz do bagażnika.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-11-06 22:37:42
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-06 o 20:30, Irokez pisze:

> [...]
    > BMW ma też zindywidualizowaną z VIN duszę, która siedzi na tylnej
    > kanapie i każde właścicielowi np. zatankować gaz do bagażnika.

    Masz plusa albo piwo co wolisz za ten komentarz, idealnie oddaje ducha i
    istotę tematu ;)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-11-06 23:00:36
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Masz plusa albo piwo co wolisz za ten komentarz, idealnie oddaje ducha i
    > istotę tematu ;)

    Oj tam, każdym wozem da się prykozaczyć. Kłopot polega na tym, że BMW
    daje kierowcy złudne bezpieczeństwo prowadzenia* i jak trafi się ktoś
    narwany i uwierzy, to kolizja gotowa. Przypadki typu gaz do bagażnika to
    nic nadzwyczajnego - typowe dla każdej marki.

    Miłego.
    Irek.N.
    * nie tylko, przykładowo audi, subaru też, ale o ile w tym pierwszym
    często jest czym jechać, to w tym drugim chyba nie bardzo - średnio
    statystycznie oczywiście.

  • 5. Data: 2018-11-07 16:53:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-06 o 23:00, Irek.N. pisze:

    > Oj tam, każdym wozem da się prykozaczyć.
    Ale sam widzisz że Ci co wożą się bmw częściej kozaczą niż inni,
    albo mają durne pomysły jak ostatnio tankowanie gazu do bagażnika czy
    butla z widlaka
    zasilająca auto albo pani dyrektor co się byle komu nie zatrzymuje,
    nie mówiąc już o mistrzach prostej.

    --
    Pozdr
    Janusz