  • 91. Data: 2012-10-11 02:03:48
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale to już wchodzi do dedykowanych aparatów foto - zaczynają już
    > mieć touchscreen w najnowszych modelach. I to mnie zaczyna martwić
    > bo będzie coraz trudniej kupić dobry aparat z obudową podwodną...
    > Do takiej obudowy potrzebne jest aby wszystko było obsługiwane
    > guzikami i gałkami które można mechanicznie przedłużyć w obudowie.

    Tak wiem, tyle ze chyba to jest wciaz na zasadzie jakiejstam nowosci.
    Poza tym zanim wymra klasyczne ekrany jeszcze sporo czasu uplynie.
    Nie lepiej Tobie kupic dedykowany aparat do nurkowania?

  • 92. Data: 2012-10-11 02:21:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k552da$4mm$3@node2.news.atman.pl...

    > Tak wiem, tyle ze chyba to jest wciaz na zasadzie jakiejstam nowosci.
    > Poza tym zanim wymra klasyczne ekrany jeszcze sporo czasu uplynie.
    > Nie lepiej Tobie kupic dedykowany aparat do nurkowania?

    Takie aparaty zwykle mają bardzo ... hmm... pospolitą jakość.
    To są zwykle kompakty z półki cenowej $100 z ceną $300-$400
    tylko z tego powodu że są niby "podwodne".
    Ja mam aktualnie Canona G9 z półki cenowej $400-$500 +
    obudowę podwodną oryginalną Canona za $160.
    Szukam czegoś lepszego ale równie małego/zgrabnego (nie lustrzanki).
    Sam rozumiesz że kompakty z półki cenowej $100 nie stanowią
    dla mojego zestawu żadnego "upgrade"...

    Ale jak możesz coś doradzić to proszę bardzo: zależy mi na tym aby
    kupić coś, co będzie mieć lepszą jasność obiektywu niż G9, szybszy
    od G9 autofocus, mniej szumów na matrycy w warunkach niskiego
    oświetlenia (lepszą czułość) i możliwość kręcenia filmów w HD lub
    conajmniej 720 linii z możliwością regulacji zooma w czasie kręcenia
    (G9 ma zooma zablokowanego zooma w największej rozdzielczości).
    Już super byłoby gdyby miał krótszy obiektyw bo szerokokątność się
    pod wodą często przydaje albo conajmniej aby obudowa umożliwiała
    dołączenie przystawek szerokokątnych.
    Jak masz jakiś pomysł na taki aparat co miałby obudowę podwodną
    w rozsądnej cenie (powiedzmy do 50% ceny samego aparatu, bez
    wynalazków typu obudowa Ikelite za $3000) to napisz na priva bo to NTG.

  • 93. Data: 2012-10-11 02:25:29
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > w rozsądnej cenie (powiedzmy do 50% ceny samego aparatu, bez
    > wynalazków typu obudowa Ikelite za $3000) to napisz na priva bo to NTG.

    Niestety w tej kwestii jestem totalnie do tylu.

  • 94. Data: 2012-10-11 09:56:11
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-10 20:08, Pszemol pisze:
    "najlepszy" jest bardzo
    > subiektywnym określeniem i gdy nie są podane konkretne kryteria oceny to
    > trzeba się mocno domyślać o jakich kryteriach mówi się?

    Kryteria już Ci podano. Daj spokój.

    > Jak najbardzie mozesz twierdzic, że Satio jest najlepszym telefonem - wręcz
    > powinieneś skoro tak uważasz.

    Tylko że ja nie widzę potrzeby cały czas tego powtarzać w kółko. Jak
    tylko nadarzy się okazja. I bez okazji też. :-)

    Gdybyś sam się na testy z kryteriami nie powoływał to Twoje wypociny
    miały jakiś sens. Ale Ty niewygodne testy-fakty pomijasz,
    bagatelizujesz, nazywasz subiektywnymi, a te które Ci pasują do tezy
    uwiarygadniasz i twardo trzymasz się świętych kryteriów i basta.

  • 95. Data: 2012-10-11 09:59:08
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Nie istnieje coś takiego jak wzorcowy zestaw kryteriów... :-)

    Szkoda słów już na ciebie ale powiem ci że istnieje ... :)

  • 96. Data: 2012-10-11 14:30:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Szkoda słów już na ciebie ale powiem ci że istnieje ... :)

    Czemu wycinasz moje uzasadnienie?

    Subiektywny jest dobór zestawu tych kryteriów z odpowiednią
    ich wagą dla uzyskania jednowymiarowego rankingu.
    Dla mnie ważniejsza od jasności może być rozdzielczość bo
    używam telefonu w pomieszczeniach - dla Ciebie może być
    rozdzielczość nie tak bardzo istotna bo używasz telefonu
    głównie na dworze i "lepszy" dla Ciebie będzie ekran jaśniejszy
    bez względu na jego rozdzielczość. Rozumiesz o co mi chodzi?

    To jest subiektywny dobór według subiektywnego uznania
    grupy ludzi odpowiedzialnych za konkretny ranking, w tym
    przypadku - Mobile Choice Awards. W innym przypadku
    ktoś może dobrać kryteria inaczej i wyjdzie mu inny ranking.

    Ustosunkuj się do mojej argumentacji zamiast powtarzać
    w kółko swoją tezę bez podania żadnej argumentacji..
    Papuga jesteś czy rozumny człowiek?

  • 97. Data: 2012-10-11 14:32:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k55u2s$8fc$1@news.task.gda.pl...

    > Kryteria już Ci podano. Daj spokój.

    Teraz... po ciągnięciu za język parę dni.

    > Tylko że ja nie widzę potrzeby cały czas tego powtarzać w kółko.
    > Jak tylko nadarzy się okazja. I bez okazji też. :-)

    Jak nie widzisz potrzeby to nie powtarzasz.
    Ja widzę potrzebę więc powtarzam. W czym problem?
    Nie czytaj czegoś co Cię nie interesuje...

> [...]
    > nazywasz subiektywnymi, a te które Ci pasują do tezy uwiarygadniasz i
    > twardo trzymasz się świętych kryteriów i basta.

    Bagatelizuję te kryteria które dla mnie są mało ważne.
    Akcentuję te, które dla mnie są bardzo ważne.
    Na tym właśnie polega subiektywność oceny do której każdy
    z nas ma pełne prawo. Czego jeszcze w tym temacie nie rozumiesz?

  • 98. Data: 2012-10-11 14:39:41
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Czemu wycinasz moje uzasadnienie?

    Bo jest bez sensu ... masz wystyczne co do wzorców i albo się do tego
    dostasujesz albo nie .. twoje śmieszne teksty są nic nie wart ...

> [...]
    > Ustosunkuj się do mojej argumentacji zamiast powtarzać
    > w kółko swoją tezę bez podania żadnej argumentacji..

    bla bla bla ... znowu bezsensowna paplanina z twojej strony ... powiem ci że
    staczasz się ze swoimi odpowiedziami, kiedyś były bardziej wiarygodne i
    zasadne, teraz klepiesz bez sensu ////

    > Papuga jesteś czy rozumny człowiek?

    Bo skoro nie rozumiesz prostych słów ....

  • 99. Data: 2012-10-11 18:11:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > Zacytuj jak Apple to przedstawil...
    > Jestes pewny że nie mylisz sie w interpretacji i nie chodzilo o nowy
    > ficzer w iPhone?

    potem sie nei dziwuj że ci na innych grupach przypominamy twoją wiare w
    kosciół białego ogryzka. ;-)

    emejzing

  • 100. Data: 2012-10-11 18:12:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > Zdefiniuj tą "jakość" tak, aby można było porównać dwa zdjęcia...
    > Oceniasz ją na oko? Bo jeśli tak, to każdy człowiek ma inne oko...
    > Przypomina mi się dyskusja o samochodach: co to znaczy najlepszy
    > samochód? Janina odpowiada: duży, co ma wiele siedzeń, abym
    > mogła wozić trójkę dzieci w fotelikach i ich zabawki... Jaś odpowiada:
    > mały, czerwony, sportowy, z dwoma siedzeniami do zrywania lasek.
    > A Michał odpowiada: taki co ma ładowność przynajmniej 1.5 tony
    > abym mógł wozić dużo desek, cegieł i piasek na budowę...
    > Dla każdego "najlepszy" znaczy co innego - co znaczy "najlepszy"
> [...]

    zaczynasz niebezpieczenie przypominać mkarwana ;-)