  • 191. Data: 2012-10-16 13:50:56
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:k5is33$s9e$2@mx1.internetia.pl...

    > Lepiej przyznaj - udajesz że nie widzisz iż robisz za miejscowego
    > szympansa czy faktycznie jesteś kretynem?

    Przynosisz tu poziom braku kultury z pl.misc.samochody...
    Tam się na porządku dziennym wyzywają od kretynów, od
    szympansów - tu był poziom wyższy, zanim tu przyszedłeś.
    A więc mam prośbę: ogarnij się i przypomnij sobie zasady
    kultury których mama pewnie Cię całe życie mozolnie uczyła, ok?

  • 192. Data: 2012-10-16 13:51:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Nie wszystkie ale nie lubię mieć ograniczeń ... możesz robić zdjęcia ale
    > tylko w warunkach przewidzianych przez producenta ...

    OK, już jakiś postęp...
    Ile procent Twoich zdjęć stanowią zdjęcia narażone ryzykiem zafarbu?

  • 193. Data: 2012-10-16 13:54:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > Ale przecież są lepsze smartfony do robienia zdjęć niż ogryzek to dlaczego
    > mam mieć ten gorszy?

    Ciągle piszemy o drukowaniu zdjęć - pamiętasz czy zapomniałeś już?

    > Ale czego nie rozumiesz w prostym zdaniu?

    Zastanów się czego Ty nie rozumiesz w tym, że ktoś krytykuje jedną
    wadę jako dla siebie ważną a bagatelizuje inną bo jest dla niego mniej
    ważna.

  • 194. Data: 2012-10-16 14:01:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > Ciągle piszemy o drukowaniu zdjęć - pamiętasz czy zapomniałeś już?

    A to z innego lepszego smartfona niż ogryzek nie da się drukować zdjęć?

    > Zastanów się czego Ty nie rozumiesz w tym, że ktoś krytykuje jedną
    > wadę jako dla siebie ważną a bagatelizuje inną bo jest dla niego mniej
    > ważna.

    No tak, kolejna prawda objawiona przez Pszemola, jemu wolno mieć swoje
    zdanie, innym nie.

  • 195. Data: 2012-10-16 14:35:50
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > OK, już jakiś postęp...
    > Ile procent Twoich zdjęć stanowią zdjęcia narażone ryzykiem zafarbu?

    Zapytaj się iPhona, on jest nieprzewidywalny :)

  • 196. Data: 2012-10-16 18:58:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-10-2012 13:50, Pszemol pisze:
    > Przynosisz tu poziom braku kultury z pl.misc.samochody...
    > Tam się na porządku dziennym wyzywają od kretynów, od

    Może odstaw bredzenie i odpowiedz na pytanie.

    --
    pozdr.

  • 197. Data: 2012-10-16 22:34:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Może odstaw bredzenie i odpowiedz na pytanie.
    > Udajesz, że nie widzisz iż robisz za miejscowego szympansa czy faktycznie jesteś
    kretynem?

    Nie mam zamiaru odpowiadać Ci na żadne, zwłaszcza takie tendencyjne pytania
    jak to.
    Proszę tylko abyś nie przenosił tu z kolesiami zwyczajów z grupy na której
    przesiadujesz całymi dniami.

  • 198. Data: 2012-10-16 22:34:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Zapytaj się iPhona, on jest nieprzewidywalny :)

    Zapytam inaczej: ile procent stanowią zdjęcia robione pod Słońce?

  • 199. Data: 2012-10-16 22:34:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > A to z innego lepszego smartfona niż ogryzek nie da się drukować zdjęć?

    Przypomnij sobie co sam napisałeś o tym do czego nadają się zdjęcia z
    komórki...

    > No tak, kolejna prawda objawiona przez Pszemola, jemu wolno mieć swoje zdanie,
    innym nie.

    Nikt nie broni Ci mieć swojego zdania przecież, skądże znowu? :)

  • 200. Data: 2012-10-17 06:49:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-10-2012 22:34, Pszemol pisze:
    > Nie mam zamiaru odpowiadać Ci na żadne, zwłaszcza takie tendencyjne pytania
    > jak to.

    ROTFL, a nie przypadkiem retoryczne?

    --
    pozdr.