  • 241. Data: 2012-10-23 18:12:31
    Temat: Re: Reklamy telefonów S amsunga w TV
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Oct 2012 17:30:34 +0000 (UTC), w <k5s2nq$h3m$4@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Radku, co miałeś na myśli pisząc "na twoim poziomie"?
    > Czy sądzisz ze to moja wina, ze Samsung w USA agresywnie atakuje Apple
    > negatywnymi reklamamy zamiast pokazywac zalety swoich telefonow jak w
    > Polsce?
    > Moze nie boja sie tak bardzo konkurencji w Polsce jak w USA?

    Nie wiem, prawdopodobnie iphonowcy w usa to taki target, do których docierają
    tylko takie reklamy.

  • 242. Data: 2012-10-23 18:34:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
> [...]
    > <P...@P...com> napisaB(-a):

    > Nie wiem, prawdopodobnie iphonowcy w usa to taki target, do których docieraj

    Pytalem co masz na mysli piszac "moj poziom" - masz cos do mnie? Czy nie
    czujesz potrzeby przeprosic za niegrzeczna uwage?

  • 243. Data: 2012-10-23 23:29:27
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Pytalem co masz na mysli piszac "moj poziom" - masz cos do mnie? Czy nie
    > czujesz potrzeby przeprosic za niegrzeczna uwage?

    Przecież wyjaśnił dokładnie. Nie zrozumiałeś? "Twój poziom" to iphonowcy (ściśle
    związani fanatycy z iKościołem) do których docierają tylko takie reklamy. No
    dokładniej nie da się już tego wytłumaczyć, żeby Twój poziom zrozumiał.

  • 244. Data: 2012-10-27 23:45:11
    Od: atm <...@v...pl>

    > W tym samym czasie Apple nie ma ani jednej reklamy negatywnej,
    > koncentrującej się na krytyce wyróbu konkurencji - skupia się w reklamach
    > wyłącznie na pozytywnych cechach iPhone i prezentacji jego możliwych
    > zastosowań.
    >
    > Co o tym myślicie?

    To chyba amerykanska reklama SGS3, nie widze tutaj odwolania do Appla,
    no chyba ze tle jakas jablon rosnie:
    http://www.youtube.com/watch?v=bvB3msfJYdk

  • 245. Data: 2012-10-28 01:29:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k6hkla$c39$1@node1.news.atman.pl...

    > To chyba amerykanska reklama SGS3, nie widze tutaj odwolania
    > do Appla, no chyba ze tle jakas jablon rosnie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=bvB3msfJYdk

    Published on Oct 24, 2012 a mój wątek był kiedy? 9-tego...
    Pewnie usłyszeli że się z nich śmieję i zmienili strategię :-)

    Swoją drogą nie jest możliwe że tymi pleckami styknięte
    na pół sekundy wymieniają się całym filmem - trochę za
    szybko by było... Podejrzewam że przesyłają sobie tylko
    link do filmu w jakiejś chmurze - ma ktoś SGSIII i może
    o tych przytulaniach się pleckami coś więcej napisać?