  • 1. Data: 2009-02-06 19:12:52
    Temat: niemieckie prepaidy
    Od: Cyklista <c...@i...pl>

    Witam!

    Kupiłem sobie dzisiaj w Lidlu niemiecką kartę SIM (sieć FONIC).
    Zdziwiłem się jednak, gdy się okazało, że muszę się zarejestrować na
    stronie www. Akceptują tylko niemieckie adresy i na dodatek trzeba podać
    numer niemieckiego konta bankowego na doładowania.
    Mam pytanie: Czy u nich tak wszędzie, czy też tylko akurat w tej sieci?

    pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2009-02-06 20:33:12
    Temat: Re: niemieckie prepaidy
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 20:12:52 +0100, Cyklista napisał(a):

> [...]
    > numer niemieckiego konta bankowego na doładowania.
    > Mam pytanie: Czy u nich tak wszędzie, czy też tylko akurat w tej sieci?

    Wszędzie. Co więcej, podany adres musi być prawdziwy, bo na ten adres
    dostaniesz list z kodem aktywującym numer.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-02-06 20:45:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cyklista pisze:
> [...]
    > numer niemieckiego konta bankowego na doładowania.
    > Mam pytanie: Czy u nich tak wszędzie, czy też tylko akurat w tej sieci?

    Niedawno kupowałem kartę T-Mobile w Niemczech i pan bez problemu
    zarejestrował ją na mój polski adres.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-02-06 21:07:58
    Od: Cyklista <c...@i...pl>

    Chris pisze:

    > Wszędzie. Co więcej, podany adres musi być prawdziwy, bo na ten adres
    > dostaniesz list z kodem aktywującym numer.

    Co za zniewolenie...
    Z adresem, to jeszcze bym się mógł do kogoś uśmiechnąć, ale z tym
    kontem bankowym to już przesada, żeby komuś głowę zawracać z doładowaniami.

    A nie da się tego jakoś inaczej załatwić? Niemiecka komórka jest mi w
    zasadzie potrzebna tyko do odbierania rozmów. Może jakiś tani telefon
    internetowy z numerem, w którym można ustawić przekierowanie rozmów na
    polską komórkę?

    pozdrawiam

    Przemek

  • 5. Data: 2009-02-07 16:59:56
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Wszędzie. Co więcej, podany adres musi być prawdziwy, bo na ten adres
    > dostaniesz list z kodem aktywującym numer.

    A z tym to się nie spotkałem. Jak kupowałem kartę blue.de, to wystarczył
    polski dowód osobisty i zero problemów.

    Grzexs