  • 1. Data: 2009-11-10 08:16:23
    Temat: Ricoh GXR czyli TAK jeszcze chyba nie było!!!
    Od: McArti <a...@o...pl>

    Aparat z wymiennym modułem matrycy i obiektywu 1/1,7" / APSC

    http://www.dpreview.com/news/0911/09111001ricohgxr.a
    sp

  • 2. Data: 2009-11-10 08:18:46
    Temat: Re: Ricoh GXR czyli TAK jeszcze chyba nie było!!!
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze McArti:

    > Aparat z wymiennym modułem matrycy i obiektywu 1/1,7" / APSC
    >
    > http://www.dpreview.com/news/0911/09111001ricohgxr.a
    sp

    Bezsens.

  • 3. Data: 2009-11-10 08:18:55
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    Ciekawe na ile hermetyczne są te moduły. Jak już kurz wlezie, to czyszczenie
    pewnie tylko w serwisie...

  • 4. Data: 2009-11-10 08:23:27
    Od: McArti <a...@o...pl>

    na moje to by nawet mogło tak być tylko że moduł mógłby być okrągły.
    w zasadzie jest to podobnie jak aparat+ grip tylko miejsce połączenia
    jest inne.

  • 5. Data: 2009-11-10 08:32:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "McArti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Aparat z wymiennym modułem matrycy i obiektywu 1/1,7" / APSC
    > http://www.dpreview.com/news/0911/09111001ricohgxr.a
    sp

    No prosze, cos nowego!
    IMO bardzo dobry pomysl o ile cena go nie zabije.

  • 6. Data: 2009-11-10 08:39:14
    Od: McArti <a...@o...pl>

    On 10 Lis, 09:32, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > No prosze, cos nowego!
    > IMO bardzo dobry pomysl o ile cena go nie zabije.

    Zabije zabije...

    * Body: EURO 459
    * VF-2 viewfinder: EURO 249
    * GF-1 flash: EURO 269
    * A12 50mm lens: EURO 670
    * S10 24-70mm lens: EURO 370

  • 7. Data: 2009-11-10 08:43:45
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 10 Lis, 09:23, McArti <a...@o...pl> wrote:
    > na moje to by nawet mogło tak być tylko że moduł mógłby być okrągły.
    > w zasadzie jest to podobnie jak aparat+ grip tylko miejsce połączenia
    > jest inne.

    Ladny tez to on nie jest, ale filozofia mi sie podoba. Teraz zalezy
    jaka bedzie cena tej inowacji.
    StaM

  • 8. Data: 2009-11-10 08:56:49
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 10 Lis, 09:39, McArti <a...@o...pl> wrote:

    > * Body: EURO 459
    > * VF-2 viewfinder: EURO 249
    > * GF-1 flash: EURO 269
    > * A12 50mm lens: EURO 670
    > * S10 24-70mm lens: EURO 370
    To ja poczekam na aparat z wymiennymi tylko matrycami.
    StaM

  • 9. Data: 2009-11-10 09:18:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-10 09:32:47 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > No prosze, cos nowego!

    Od dawna lubiłem tą firmę za nieszablonowe podejście i innowacyjność.
    Szkoda że jak dotąd zawsze dawali ciała gdzieś na etapie realizacji
    (jak dość słabe matryce, prędkość działania). Widać że brakuje im
    trochę kasy i zaplecza liderów.

    > IMO bardzo dobry pomysl o ile cena go nie zabije.

    Mi się również podoba, choć jak na razie trochę zbyt ograniczony zakres
    optyki no i pytanie - gdzie tym razem dali tyłka?

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-11-10 10:46:01
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    Nie rozumiem jaki w tym sens, gdyby wymienne byly niezaleznie matryca i
    obiektywyw to jak najbardziej, ale jaki jest cel w wymianie matrycy przy
    zmianie obiektywu to ja nie wiem.

    Pozdr.