  • 11. Data: 2015-03-23 00:03:26
    Temat: Re: Rigol DS1054Z
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Prośba, pytanie.
    Czy w RS-ie dekoduje 9 bitów?
    Mam taką maszynę, w której ktoś poszalał z protokołem. Przydało by się
    czasami podglądnąć co mówi.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2015-03-24 01:29:07
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 03/23/2015 12:03 AM, Irek.N. wrote:
    > Prośba, pytanie.
    > Czy w RS-ie dekoduje 9 bitów?

    Tylko 5-8 bitów.

    > Mam taką maszynę, w której ktoś poszalał z protokołem. Przydało by się
    > czasami podglądnąć co mówi.

    To raczej lepiej kupić nawet prostu analizator usb na CYxxxx za kilka $
    o ile próbkowanie w okolicach 24MHz wystarczy.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 13. Data: 2015-03-24 19:51:02
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Tylko 5-8 bitów.

    No właśnie :(

    > To raczej lepiej kupić nawet prostu analizator usb na CYxxxx za kilka $
    > o ile próbkowanie w okolicach 24MHz wystarczy.

    Prędzej czy później jakiś analizator będzie konieczny, no nic, THX.

    Irek.N.