    From: raviz <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Router sensowny
    Date: Thu, 07 Jan 2010 11:39:45 +0100

    Witam
    Stoje przed zakupem routera, niestety jestem zielony w tym temacie,
    daltego prosilbym Was o pomoc.
    Zalezy mi na natepujacych cechac:
    -wbudowany switch, na 4 komputery jest wystarczajaco
    -wifi, chcialbym zeby obsugiwalo standard N, juz na przyszlosc
    -szybkie i proste wlaczenie/wylaczenie wifi pozostawiajac wlaczonego
    swicha, fajnie gdyby do tego byl jakis guzik na obudowie
    -klonowanie MAC adresu
    -przystepna cena w okolicach 100zl
    Poki co moim faworytem jest TP-Link TL-WR740N. Czy macie doswiadczenie
    z tym modelem? Z tego co wyczytalem w sieci, choc niewiele tgo jest,
    wynika, ze jest przyzwoity. Poza tym urzadzania tej firmy maja dluga
    gwarancje i to door-to-door. Ale oczywiscie jestem otwarty na inne
    propozycje.

    Jeszcze jedno: czy jest mozliwosc udestepnic przez wifi jedynie dostep
    do internetu bez udzielania jakiegokolwiek dostepu do zasobow na
    komputerach?

    Pozdrawiam.....Rafal