  • 1. Data: 2023-07-09 18:47:37
    Temat: Rozlutownica i hot-air
    Od: Paweł Chorzempa <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Czy ktoś mógłby polecić przyzwoitą rozlutownicę ze średniej półki?
    Dotychczas używałem PT968 jako hot-aira, miał kompresor, więc potrafił
    przedmuchać pada. Niestety obudowa dyszy spłonęła przy schładzaniu, mam
    dosyć tandety, więc myślę, o porządnym hot. Widzę, że obecnie królują
    hoty z nadmuchem turbiną nawet 200l/min, ale czy to ma przy okazji duże
    ciśnienie, czy tylko wydajność?
    Przejrzałem urządzenia 3w1 i ogólnie nie budzą zaufania, wygląda na to,
    że będę kupował 3 osobne kloce. Lutownicę i hota w zasadzie wybrałem,
    pozostaje rozlutownica.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa