  • 1. Data: 2012-12-12 23:36:31
    Temat: Rozmiar koła dojazdowego - fiat albea
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Pytam w imieniu kumpla, który kupił fiata albeę. Ma w bagażniku
    pełnowymiarowe koło, które chciałby zamienić na dojazdówkę (a pod
    podłogą gaz). Standardowe felgi to R14. Jaka najmniejsza dojazdówka
    wejdzie na bęben z tyłu? R12? R13? Z jakim rozmiarem da się jechać,
    oczywiście tylko do najbliższego gumiarza. Ja mam R16 i fabryczną
    dojazdówkę R14, ale czy w każdym modelu można bezpiecznie o dwa oczka
    zjechać z rozmiarem?
    Z tyłu sa bębny, więc nie powinno być problemu, ale może ktoś z Was może
    potwierdzić. Pytanie stąd, że w grę wchodzi zakup tylko zdalny, bo
    okolicznych gumiarzy objechał i mają tylko R14.

    --
    Yogi(n)