  • 1. Data: 2010-08-25 11:13:08
    Temat: Różowe zdjęcia z Canona 350d
    Od: Bartek <p...@g...com>

    Witam,
    Mam problem z aparatem - zdarza się, że zdjęcia są całe różowe -
    żadnych szczegółów.
    Kiedyś już miałem ten problem, ale okazało się, że karta była zepsuta.
    Ostatnio znów się to pojawiło, ale karty są ok, obiektyw też nie ma
    znaczenia. Co ciekawe próbując coś zrobić pstrykałem zdjęcia na
    różnych trybach i po pstryknięciu zdjęcia z wymuszonym flashem wróciło
    do normy...
    Czy miał ktoś z Was taki problem? Co to może być i jak temu zaradzić?
    Wielkie dzięki!
    Pozdrowienia
    Bartek
    --
    www.przezswiat.pl podróże

  • 2. Data: 2010-08-25 12:33:04
    Temat: Re: Różowe zdjęcia z Canona 350d
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...Czy miał ktoś z Was taki problem?

    Ja miałem inny, ale tego typu. Co jakiś czas, zwłaszcza po
    kilkudniowym nieużywaniu aparatu, potrafił robić fotki
    prawie czarne. Z początku myślałem że migawka się nie
    otwiera, na ekraniku było ciemno. Ale na kompie widać było
    kadr, tyle że jakby niedoświetlony z jakieś -10 EV ;-))),
    czyli praktycznie niewidoczny. Zrobił tak jedno, dwa zdjęcia
    i potem jakiś czas znów dobrze. Sprzedałem go z informacją o
    tym felerze, widać ktoś wiedział jak to naprawić. A w necie
    dowiedziałem się że 350 miały taką przypadłość nierzadko...
    Może to coś pokrewnego?

  • 3. Data: 2010-08-25 12:37:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.08.2010 Robert_J <d...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > tym felerze, widać ktoś wiedział jak to naprawić. A w necie
    > dowiedziałem się że 350 miały taką przypadłość nierzadko...

    Miałem tak kiedyś dawno w starym 350d ale tylko z 50/1.4
    potrafił zrobić czarną klatkę lub podczas wymiany szkła
    (tylko tego - zakłądanie lub zdejmowanie) popsuć już zapisane
    ostatnie foto (otwierało się do połowy, działo się tak nawet na
    wyłączonym aparacie, nawet bez baterii, liczyło sie pierwsze
    właczenie ze zmienionym szkłem. Do serwisu poszło szkło i przyszło
    nowe, od tego czas nie było problemów.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 4. Data: 2010-08-25 13:54:31
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 25 Sie, 14:33, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:
    > Sprzedałem go z informacją o
    > tym felerze, widać ktoś wiedział jak to naprawić...

    ... a potem sprzedać Bartkowi ;-)