  • 1. Data: 2010-08-24 15:36:40
    Temat: Adobe Bridge - mala niedogodnosc
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam,
    Wspomniany wyzej program wyswietlajac zdjecie na ekranie tak aby cale
    sie zmiescilo stosuje jakis nieciekawy sposob skalowania powodujacy
    rozmycie obrazka. Po przyblizeniu do 100% wszystko jest slicznie ostre.
    Czy jest opcja ktora zmusilaby Bridge do precyzyjniejszego wyswietlania
    zdjec?
    Pozdrawiam.....Rafal

  • 2. Data: 2010-08-25 11:09:46
    Temat: Re: Adobe Bridge - mala niedogodnosc
    Od: Bartek <p...@g...com>

    On 24 Sie, 17:36, raviz <r...@v...pl> wrote:
> [...]
    > rozmycie obrazka. Po przyblizeniu do 100% wszystko jest slicznie ostre.
    > Czy jest opcja ktora zmusilaby Bridge do precyzyjniejszego wyswietlania

    Raczej Ci to nie pomoże, ale u mnie jest ostro... Spróbuj
    zaktualizować, może poprawili w jakiejś nowszej wersji.
    Pozdrowienia
    Bartek
    --
    www.przezswiat.pl podróże

  • 3. Data: 2010-08-25 11:34:36
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Raczej Ci to nie pomoże, ale u mnie jest ostro... Spróbuj
    > zaktualizować, może poprawili w jakiejś nowszej wersji.
> [...]

    Mam najnowsza wersje z updatami. Czyli gdy wyswietlasz fotke
    przeskalowana tak aby wypelnic ekran od krawedzi do krawedzi jest
    wyswietlana jak zyleta i klikniecie mysza, ktre automatycznie skaluje do
    100% nic w kwestii ostrosci nie zmienia?
    Pozdrawiam......Rafal

  • 4. Data: 2010-08-26 08:45:49
    Od: m...@b...pl

    W dniu 2010-08-24 17:36, raviz pisze:
> [...]
    > rozmycie obrazka. Po przyblizeniu do 100% wszystko jest slicznie ostre.
    > Czy jest opcja ktora zmusilaby Bridge do precyzyjniejszego wyswietlania

    Ja tego nie nazywam małą dogodnością tylko dużą. Bo jak tu oceniać czy
    zdjęcie jest nieostre faktycznie czy nie? Zarówno CS4 jak i CS5
    sprawiają mi ten sam problem :-(

    --
    Miś Pluszowy

  • 5. Data: 2010-08-26 09:48:46
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Ja tego nie nazywam małą dogodnością tylko dużą. Bo jak tu oceniać czy
    > zdjęcie jest nieostre faktycznie czy nie? Zarówno CS4 jak i CS5
    > sprawiają mi ten sam problem :-(

    Ehhh, jak nie kijem go to palka: Faststone jest naprawde dobry, tyle, ze
    nie wyswietla poprawnie kolorow na monitorach IPS, Bridge zas nie
    potrafi tak prostej rzeczy jak poprawne skalowanie obrazu; no chyba ze
    obaj cos przeoczylismy.

  • 6. Data: 2010-08-26 09:54:54
    Od: raviz <r...@v...pl>

    ok, mam. Preferencje > Zaawansowane - zaznacz "Generuj podglady
    dostosowane do wielkosci monitora"

  • 7. Data: 2010-08-26 21:36:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@b...pl> i559k1$9v4$...@n...net.icm.edu.pl

    > Ja tego nie nazywam małą dogodnością tylko dużą. Bo jak tu oceniać czy zdjęcie jest
    nieostre faktycznie czy nie? Zarówno CS4 jak i
    > CS5 sprawiają mi ten sam problem :-(

    Powiększyć je do skali 1:1 -- i już. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'