  • 91. Data: 2014-02-21 11:04:18
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 21 Feb 2014 08:50:17 +0000, masti wrote:

    > 6km to jeden z dłuższych. najkrótszy ma 1300m

    No i? Wysoce nieprawdopodobny błąd pomiaru czasu na poziomie 1s da
    rozrzut pomiaru prędkości dla tego odcinka +-3,5km/h. Wystarczy, że
    ustawią +5 km/h i nie będzie zmiłuj.

    Wiedzą chłopaki co robią, skończy się kozaczenie szybciej niż się Wam
    wydaje niezależnie od tego jak wysoko będą niektórzy tutaj piszczeć ;)

    Tomek

  • 92. Data: 2014-02-21 11:05:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Feb 2014 10:04:18 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > Wiedzą chłopaki co robią, skończy się kozaczenie szybciej niż się Wam
    > wydaje niezależnie od tego jak wysoko będą niektórzy tutaj piszczeć ;)

    ORMO wiecznie żywe

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2014-02-21 11:11:21
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 21 Feb 2014 10:05:27 +0000, masti wrote:

    > ORMO wiecznie żywe

    Cóż, skoro fakty przeczą teorii, to tym gorzej dla faktów, nie? :D

    Tomek

  • 94. Data: 2014-02-21 11:12:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Feb 2014 10:11:21 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > Cóż, skoro fakty przeczą teorii, to tym gorzej dla faktów, nie? :D

    tylko na rzucanie niedopasoawnymi komunałami Cię stać? Popracuj trochę nad
    sobą

  • 95. Data: 2014-02-21 11:13:37
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 21 Feb 2014 10:12:09 +0000, masti wrote:

    > tylko na rzucanie niedopasoawnymi komunałami Cię stać? Popracuj trochę
    > nad sobą

    Oh dziękuję, taka rada od Pana idealnego musi być wiele warta.

    Tomek

  • 96. Data: 2014-02-21 12:20:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 00:53:54 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

    > Ale na razie nie ma 20 tys tylko 68, a w zasadzie to 34 ..
    > Czytales, czytales, straszysz od lat, a wyglada na to ze PJ odbiora
    > ci
    > za starosc, a nie za przekroczenia predkosci.

    >Jedno nie podlega dyskusji. Polska nie może być w UE enklawą w której
    >kierowcy mają przepisy w dupie. Jeśli nie da się po dobroci to pod
    >naciskiem UE lokalny polski rząd musi zacisnąć kierowcom obrożę i
    >skrócić łańcuch. Nie straszę tylko informuję.

    No powiedzmy ze sie czesciowo zgadzamy.
    Widac w Unii pewne ruchy w strone poprawy bezpieczenstwa ruchu ... i
    przykrecenia sruby,
    trudno powiedziec na ile im na tym obecnie zalezy, trudno powiedziec
    co nasze kolejne, demokratycznie wybrane rzady z tym zrobia.

    To co robia teraz wyglada na dzialania pozorowane.

    >Jak ktoś się boi moich informacji to może uznać że to straszenie.
    >Pamiętam jak kilka lat temu o tym pisałem. To były odpowiedzi że
    >chyba pierdolnięty jestem że numer z kolegą Czeczenem się skończy. I
    >się teoretycznie skończył a praktycznie się kończy jak ktoś dostaje
    >pisemko bez zdjęcia że ma płacić albo wskazać kto jechał jego
    >samochodem. Za alimenty można zabrać PJ, okazuje się że można. To i
    >można za niezapłacone mandaty.

    Niby mozna, ale widac tez pewien opor ze strony wladzy ..

    >Że 30 a nie 20000. Dzisiaj 30 za miesiąc 70 za rok 3000. Zatrzymają
    >się ze stawianiem nowych jak te co są przestaną przynosić kasę. W
    >planach jest 20000 a mogą skończyć na >dwóch tysiącach.

    Dwa tysiace to nie dwadziescia. Tylko ty pisales o 20k ladnych pare
    lat temu, a jak widac - ilosc nie podwaja sie co roku, tylko na razie
    do 300 zainstalowanych doszlo 34.

    >Polacy to takie głupie chuje że ryja potrafią drzeć a jak by się
    >mieli postawić to srają w pory.

    No fakt. Ryja drzec latwo, a podpalic FR wszyscy sie boja :-)

    >To i mniej takich odcinków pomiarowych pewno wystarczy.
    >Jeśli jeszcze nie ma to za moment wejdzie monitoring skrzyżowań.

    Ale to rodacy popra :-) Dziwne ze do tej pory nie ma :-)

    >Wiem z pierwszej ręki ze w Lodzi powstała specgrupa mająca się zająć
    >rozpracowaniem systemu karania tych co blokują skrzyżowania bo
    >wjechali jak zjechać nie mogli. Wolno wszystkie zmiany idą bo darmo
    >nikt tych urządzeń nie daje. Powoli też się da wytresować Polaków.

    Juz sa wytresowani, NKWD widac byla lepsza niz Gestapo.

    Ale .... w tym konkretnym lodzkim przykladzie
    a) ta pierwsza reka to doniosi tez od lat o 20 tysiacach FR ?
    b) jak ta lodzka specgrupa sobie to wyobraza ? Stoje na czerwonym,
    powiedzmy trzeci w kolejce, widocznosc mam kiepska, po przede mna suv,
    dostawczak, ciezarowka, autobus,
    zapala sie zielone, auto przede mna rusza ... i co - mam poczekac az
    przejedzie skrzyzowanie calkowicie ? Czy az dostrzege ze przed nim
    jest wystarczajaco duzo miejsca ze on na pewno zjedzie ? Tak czy
    inaczej - przepustowosc spadnie wielokrotnie, a korki beda
    masakryczne.
    Moze ktos tej grupie wytlumaczy ze nie tedy droga, korki w miescie
    likwiduje sie przez ... zmiane naczelnika wydzialu ruchu. Bo ten co
    jest sobie nie radzi.

    c) we wroclawiu juz taka grupa kiedys powstala i wymalowala pare
    skrzyzowan na pomaranczowo. To juz pare lat temu bylo, ale jakos nie
    slysze o dalszych akcjach.

    J.

  • 97. Data: 2014-02-21 12:24:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości
    >No, dzisiaj to powiedzial, serio ! Oczywiscie jak bedzie nie po jego
    >mysli to spierdoli do jakiejs Brukseli, tutaj moglby miec ciezko :)

    Jest maly problem - wybory do Europarlamentu lada moment.
    Trzeba by sie spieszyc z decyzja.
    Bo jak przegapi, to trzeba bedzie szukac znajomych i innego stanowiska
    mianowanego ...

    J.

  • 98. Data: 2014-02-21 12:46:59
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 08:24:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Podstawa to jedno, a realizacja i zaklocenia to drugie.
    >

    > Po jakims "zwyklym GPS" spodziewam sie bledu rzedu 1s - tzn
    >
    > rozdzielczosc + czas transmisji.
    >

    > J.

    Zwykły kosztuje ze 20 złotych, dadzą niezwykły za 3 tysiące. Na dziesięciu mandatach
    odrobią ten drogi. W tym systemie jak będą mieli farta to może być minuta pracy
    bezdochodowej. Jesteś usatysfakcjonowany z odpowiedzi czy podnieść cenę do 5 tysięcy.
    Mogę dołożyć, jest z czego.

  • 99. Data: 2014-02-21 12:51:39
    Temat: Re: Rozpoczyna sie rzez
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > No właśnie - bo fajnie brzmi. Normalka. A faktycznie, ile potrzebujemy?

    a co według ciebie bardziej poprawia bezpieczeństwo- fotoradary czy
    ekspresówki i autostrady?

    > Mamy zbudować tyle co Hiszpania?
    > Potem patrzeć, jak Hiszpanie, ilu chętnych korzysta, i co teraz z tym
    > fantem zrobić, za co utrzymać?

    wydawało mi się że płacimy podatek drogowy, viatole itp.

    > Planowana sieć wraz z S-kami to jest +/- to na co nas stać, po prostu. I
    > tak będą odcinki deficytowe.

    to ile pieniędzy z podatku drogowego przeznaczanych jest na drogi?

    Łukasz

  • 100. Data: 2014-02-21 12:53:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    On Fri, 21 Feb 2014, J.F. wrote:

    > Nie żartuj, proszę.
    > Jaki to "czas transmisji" znalazłeś, skąd dokąd?
    > GPS podaje czas synchronizowany mniej wiecej taką metodą, jak
    > sygnał
    >stosowany o 12:00 w polskim radiu, tyle że "krawędź" zbocza nadawania
    >stanowi sygnał czasu, tam jest trudno zrobić mikrosekundowe
    >niedokładności :|

    Masz jakas "krawedz zbocza" ?
    Mam pare odbiornikow, ale one albo BT, albo wbudowane w telefon.
    Dostaje komunikat, komunikat zawiera czas, ale kiedy go odbiornik
    raczyl wyslac, tzn z jakim przesunieciem wzgledem pelnej sekundy to
    nie wiem, i ile trwala tranmisja do komputera/telefonu to tez nie
    wiem, ale tych kilkadziesiat znakow z predkoscia 2400 baud nie
    transmituja sie w mikrosekunde.
    A te 2400 to mam na porcie, ale port wirtualny, Bluetooth nadaje chyba
    po swojemu.

    Wiec owszem - GPS moze byc zrodlem dokladnego czasu, ale trzeba sie o
    to postarac.

    >No i coś jeszcze: o ile pamiętam, najkrótszy odcinek pomiarowy
    >to było AFAIR 6 km, prawda?

    Raczej najdluzszy. No ale nawet 1km przez wies przejezdza sie ponad
    minute, wiec ta sekunda to niewiele ... ale tu sekunda, tam sekunda,
    tam niewiadoma, i dokladnosc tez sie staje niewiadoma :-)
    Niestety - sedziowie wszyscy sa "humanisci" i sie na pomiarach nie
    znaja ...

    J.