  • 191. Data: 2014-02-23 20:21:30
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 22 Feb 2014 23:53:39 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Czemu głupot.

    bo wypowiadasz się oczymś o czym nie masz zielonego pojęcia

    >Ty nie wiesz jak ten system działa w danym momencie poza
    > tym co zaobserwowałeś w przeszłości.

    czego tu dajesz najlepszy dowód

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 192. Data: 2014-02-23 20:22:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    Sunday, February 23, 2014, 6:57:15 PM, you wrote:

    > To się nie wypowiadaj

    Tylko pyskować potrafisz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 193. Data: 2014-02-23 20:23:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 22 Feb 2014 23:56:54 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Bo się da. To, że używamy go do nawigacji samochodowej nie czyni go
    > idealnym systemem go pomiaru czasu. Nie mówię, że to nie działa tylko,
    > że nie daje żadnej pewności.

    http://www.galsys.pl/network-time-server.html
    weź najpierw cos poczytaj. Bo pieprzysz, żę zęby bolą

  • 194. Data: 2014-02-23 20:34:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Sunday, February 23, 2014, 8:23:59 PM, you wrote:

    > http://www.galsys.pl/network-time-server.html
    > weź najpierw cos poczytaj. Bo pieprzysz, żę zęby bolą

    Porzuć nadzieję. Pamiętaj, że wchodzisz w dyskusję z osobnikiem, który
    do awarii chce wzywać służby ratunkowe i nie rozumie, co robi źle.

    To albo zupełnie świadomy troll udający idiotę albo nieudający idiota.
    W obu przypadkach dyskusja sensu nie ma.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 195. Data: 2014-02-23 21:43:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Feb 2014 16:20:54 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Ciągła synchronizacja? Ja tam nie wiem co Ty obserwujesz
    >i co za budzik masz,

    Normalny. Nie ma ciągłej synchronizacji (w każdym bądź razie nic mi o
    tym nie wiadomo), ale mogę takową wymusić ręcznie. I mimo wymuszania
    zegarek ma z tym problem. A ikonka nie sygnalizuje synchronizacji,
    tylko odbiór sygnału DCF77.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 196. Data: 2014-02-23 21:44:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Feb 2014 07:30:17 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >A przez te dwa dni pokazywał dobrze czas czy stanął i ruszył jak złapał sygnał?

    Chodzić, chodził. Ale jako wzorzec czasu pewnie był średni :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 197. Data: 2014-02-23 21:45:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Feb 2014 07:38:25 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Przy kasie jaką te kamery będą zarabiały warto je synchronizować kablem.

    Tak. Na Viatolla też wydano wielką kasę, z niektóre bramki do dziś
    zasilane są agregatami.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 198. Data: 2014-02-23 21:54:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Sunday, February 23, 2014, 9:43:45 PM, you wrote:

> [...]
    > tym nie wiadomo), ale mogę takową wymusić ręcznie. I mimo wymuszania
    > zegarek ma z tym problem. A ikonka nie sygnalizuje synchronizacji,

    W Warszawie sygnał DCF77 nie jest rewelacyjny. Do tego blisko lotnisko,
    siejące różnymi zakłóceniami. Dochodzi jeszcze marny odbiornik i
    kierunkowa charakterystyka anteny ferrytowej. W przypadku instalacji
    stacjonarnej można zastosować większą antenę - nawet ramową, dokładnie
    ustawioną na żądany kierunek. A i tak traktować to trzeba jedynie jako
    backup - w porównaniu z GPS dokładność DCF77 jest bardzo słaba.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 199. Data: 2014-02-23 22:01:26
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 21:44:25 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > Chodzić, chodził. Ale jako wzorzec czasu pewnie był średni :)
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    I jak chodził bez synchronizacji to jaki miał błąd na dobę? Godzinę, dwie godziny?

  • 200. Data: 2014-02-23 22:04:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-23 21:43, jerzu pisze:

    > Normalny.

    Normalny, który cały czas próbuje odczytywać sygnał DCF77?
    Poproszę o producenta i model.

    > Nie ma ciągłej synchronizacji (w każdym bądź razie nic mi o
    > tym nie wiadomo), ale mogę takową wymusić ręcznie.

    Trochę lepiej.

    > I mimo wymuszania zegarek ma z tym problem.

    Idź do okna - zgodnie z instrukcja.

    > A ikonka nie sygnalizuje synchronizacji,
    > tylko odbiór sygnału DCF77.

    A po co komu non-stop informacja o odbiorze sygnału
    DCF77 w budziku, poza okresem, kiedy próbuje dokonać
    synchronizacji?