  • 1. Data: 2016-10-06 16:08:48
    Temat: Rozpoznać scalak
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W pewnym zasilaczu do lapka (Uwy=19V) jest scalak smd 2x 4 nogi, z
    napisem (o ile dobrze przeczytałem, bo niewyraźny):
    DASOOL
    EZ729
    Nie mogę znaleźć datasheetu więc nie wiem co on robi, w każdym razie coś
    po stronie niskiego napięcia. Czy ktoś wie co to za agent?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2016-10-06 17:50:06
    Temat: Re: Rozpoznać scalak
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    transoptor? jeśli jedne na wejściu drugie na wyjściu to raczej
    transoptor, po co nie mam pojęcia...

  • 3. Data: 2016-10-06 18:09:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-06 o 17:50, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > transoptor? jeśli jedne na wejściu drugie na wyjściu to raczej
    > transoptor, po co nie mam pojęcia...

    No właśnie nie wiem też po jakiego miałby tam być transoptor do
    zastosowań telekomunikacyjnych (bo po co w zasilaczu podwójny transoptor)?

    Także pudło....
    I zaleca się powrót do przedszkola i tabliczka mnożenia na początek.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-10-08 11:44:14
    Od: test <t...@t...test>

    > W pewnym zasilaczu do lapka (Uwy=19V) jest scalak smd 2x 4 nogi, z
    > napisem (o ile dobrze przeczytałem, bo niewyraźny):
    > DASOOL
    > EZ729

    Może DAS001? Podwójny operacyjniak ze źródłem napięcia odniesienia.
    W sam raz na jakiś komparator w zabezpieczeniu, lub coś w tym stylu.

  • 5. Data: 2016-10-08 12:57:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Oct 2016 11:44:14 +0200, test napisał(a):

    > Może DAS001?

    Dzięki, to musi być to. Niech szlag traf podobieństwo zera i litery o
    :) Jakaś komisja ONZ mogła by zmajstrować międzynarodową konwencję o
    pisaniu zera w postaci przekreślonego kółka.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2016-10-08 16:55:05
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sat, 08 Oct 2016 12:57:15 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jakaś komisja ONZ mogła by zmajstrować międzynarodową konwencję o
    > pisaniu zera w postaci przekreślonego kółka.

    :)

    Litera O występuje w numerach niezwykle rzadko. Głównie na układach,
    których producent ma owo O w nazwie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin