  • 1. Data: 2016-10-05 19:45:49
    Temat: klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Miałem
    Acera jakiegoś
    HP Pavillon
    Toshibe
    Sony
    teraz mam della lattitude polesingowego.

    I z każdym wcześniej czy później jest problem z klawiaturą.
    Ja za mocno wciskam czy co?
    Ale obecny dell ma ze cztery lata u mnie od 4 miesięcy.
    I już jest problem

  • 2. Data: 2016-10-05 21:09:59
    Temat: Re: klawiatury w laptopach co z nimi nie tak?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > I już jest problem

    Może kup nowy?

  • 3. Data: 2016-10-05 21:21:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    HP Compaq klawiatura bardzo trwała.

    -----

  • 4. Data: 2016-10-05 22:01:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-05 19:45, Bolko wrote:
    > Ale obecny dell ma ze cztery lata u mnie od 4 miesięcy.

    Zaorałem kilka laptopów jako programista. F-S E4010, jakąs starą Toshibe
    Sattelite, Acer Aspire 5730ZG, Lenovo G555. Uzywane intensywnie
    codziennie własnie głównie przez walenie w klawiaturę. W żadnym
    klawiatura nie padła w najmniejszym stopniu.

  • 5. Data: 2016-10-05 22:39:23
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-05 o 19:45, Bolko pisze:
    > I z każdym wcześniej czy później jest problem z klawiaturą. Ja za
    > mocno wciskam czy co?

    Klawiatury są do kupienia. Lepiej nie wysyłkowo, a oddać do serwisu, bo
    jeszcze złą kupisz, a tak to niech się magik martwi. To bardzo drogo nie
    wypadnie.
    Jeśli masz zaufanie do swojej znajomości problemu, to wysyłkowo, ale z
    tego, że pytasz można wnosić, że chyba nie...

  • 6. Data: 2016-10-06 01:23:00
    Od: Donkey Kong <d...@k...com>

    JaNus wrote:

    > Klawiatury są do kupienia. Lepiej nie wysyłkowo, a oddać do serwisu, bo
    > jeszcze złą kupisz, a tak to niech się magik martwi. To bardzo drogo nie
    > wypadnie.

    Kiedyś miałem HP, serwis zawolal 350 zł 250 klawiatura, 100 wymiana.

    Sprawdzilem P/N

    Kupilem u chinczyka 2 sztuki za $20 razem z przesylka.

    Wymienilem.

    Po roku padla. Wyjalem wiec ta druga od chinczyka.

    Wymienilem.

    Laptop padl po kolejnym roku.

    --

    Mr Kong, Donkey Kong.

  • 7. Data: 2016-10-06 08:59:39
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Ja za mocno wciskam czy co?
    > Ale obecny dell ma ze cztery lata u mnie od 4 miesięcy.

    Fakt, w laptopie Asus niektóre literki wytarte już po pół roku
    użytkowania. Serwis twierdzi że to "kosmetyka" i nie podlega gwarancji,
    wymienili za 50zł. Ciekawostka - w stacjonarny już trzeci komp na tej
    samej klawiaturze - ma już około 12 lat i intensywne użytkowanie a nie
    widać ani jednego wytartego klawisza.

  • 8. Data: 2016-10-06 15:48:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > Ja za mocno wciskam czy co?
    > Ale obecny dell ma ze cztery lata u mnie od 4 miesięcy.

    Laptopy ThinkPad, Sony VAIO - w jednym później, w drugim prędzej - w obu
    wysiadły klawiatury. Kupiłem za 10 zł "poleasingową" klawiaturę
    stacjonarną Dell. Wyczyściłem i od kilku ładnych lat codziennie dużo na
    niej piszę. Jest głośnawa i ma "wysokie" klawisze, ale na razie działa
    normalnie. Na dłuższą metę nie wyobrażam sobie codziennej pracy na
    klawiaturze laptopa. Laptop nadaje się dobrze do tego, aby wykorzystać
    te 2 godziny w Intercity do Krakowa na podgonienie roboty, ale nie do
    codziennej pełnoetatowej pracy.

  • 9. Data: 2016-10-06 22:47:03
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-06 o 01:23, Donkey Kong pisze:
    > Kiedyś miałem HP, serwis zawolal 350 zł 250 klawiatura, 100 wymiana.

    Widziałem klawisze za jakieś 5 dych, ale nie przysięgnę, że były nowe,
    zaś wymianę już za jakieś grosze. Na moich oczach facet odkręcał w
    niecałą minutę, w drugą stronę tyle samo, za co ta stówa niby miała by
    być, oci*ieli, czy jak? Jak trochę podzwonić, to powinno się trafić na
    serwis, który nie będzie tak zachłanny. Zresztą nie wiem, czy
    "zachłanność" to właściwy termin, bo przy takich cenach tracą przecież
    klientów! Kto tyle wybuli za naprawę laptopa, w zbliżonej cenie można by
    chyba nabyć klawiaturę ze złoconymi stykami! A jak patrzyłem na pracę
    wymieniacza, to wyglądało to bardzo prosto, no ale trzeba wiedzieć gdzie
    i co wcisnąć, podważyć, odkręcić, więc ta prostota to jest nieco zwodnicza.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 10. Data: 2016-10-07 16:09:08
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Na moich oczach facet odkręcał w
    >niecałą minutę, w drugą stronę tyle samo, za co ta stówa niby miała by
    >być, oci*ieli, czy jak?

    Za wiedzę, za lokal, na podatki, na pensje pracownika, i pewnie większa
    cześć dla właściciela :)
    Dodatkowo jak ma klientów mimo cen - to po co je obniżać :)

    Jest taka anegdota/legenda o Edisonie:
    Edisona poproszono o naprawienia czegoś. Edison przyszedł popatrzył popukał
    i mówi ze 105$
    - Tak dużo za pukniecie ?
    - Nie, nie, za pukniecie 5$
    - 100$ za to ze wiedziałem gdzie.