  • 1. Data: 2010-06-02 18:23:20
    Temat: Rozrywkowe pytanie
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Myślałem, że nigdy nie będę pytał o multimedia itd.

    Czym można nagrać z komputera prezentację oprogramowania, dokładając
    głos z mikrofonu? Wydaje mi się, że oczekuję formatów wyjściowych
    typowych dla video (YouTube itd), ale mógłbym zaakceptować jakiś runtime
    tupu specjalistyczna wyświetlarka do formatu, który to wyświetli.

    Dawno to był jakiś program z firmy Lotus, ale to wieki temu....

  • 2. Data: 2010-06-02 20:39:39
    Temat: Re: Rozrywkowe pytanie
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 2 Cze, 20:23, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > Czym można nagrać z komputera prezentację oprogramowania, dokładając
    > głos z mikrofonu?

    Polecam iShowU, przykładowe efekty tutaj:

    http://www.youtube.com/view_play_list?p=3DEB30D17405
    4E94

    Jeśli chodzi o mikrofon, to od razu zapomnij o tym, który jest
    wbudowany w laptopa - zainwestuj w dobry mikrofon zewnętrzny,
    najlepiej taki na USB z własnym przetwornikiem.
    Mój typ: Blue Snowball.

    Miłej zabawy. :-)

  • 3. Data: 2010-06-03 11:21:11
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > video (YouTube itd), ale mógłbym zaakceptować jakiś runtime tupu
    > specjalistyczna wyświetlarka do formatu, który to wyświetli.

    Camtasia. Wersja darmowa pozwala korzystac z programu przez 30 dni.

  • 4. Data: 2010-06-03 11:24:08
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Camtasia. Wersja darmowa pozwala korzystac z programu przez 30 dni.

    Tutaj jest mini prezentacja programu:
    http://www.youtube.com/watch?v=Vuu7gjAdUoQ

  • 5. Data: 2010-06-04 12:30:32
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 20:23:20 +0200, Jacek Czerwinski napisał(a):

    > Czym można nagrać z komputera prezentację oprogramowania, dokładając

    Wink

    --
    pozdrawiam
    Norbert